У третьому кварталі 2020 року автомобільний підрозділ Групи PSA демонструє зростання виручки до € 12 млрд. – на 1,2% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Цього вдалося досягти завдяки відмінній модельній лінійці і вдалій ціновій політиці. Варто відзначити успішний запуск електрифікованих новинок, завдяки чому Група PSA займає лідируючі позиції по зниженню рівня викидів СО2. Вражаюче зростання продажів показали ринки Близького Сходу і Африки.
За підсумками третього кварталу 2020 року загальна виручка Групи PSA склала € 15,453 млрд. проти € 15,579 млрд. за аналогічний період 2019 року – зниження на 0,8%.
У той же час виручка автомобільного підрозділу Групи PSA за третій квартал 2020 року досягнула € 11,964 млрд. – що на 1,2% більше, ніж було отримано в третьому кварталі минулого року.
Даний результат забезпечили відразу кілька важливих факторів: посилення і розширення модельного ряду (+ 5,8%), вдале цінове позиціонування і акційні пропозиції (+ 1,5%), збільшення зростання продажів через партнерів Групи PSA (+ 0,1%), інші активності на ринку (+ 2,7%). Усе це змогло перекрити ряд негативних подій – наприклад, зниження обсягів продажів в різних країнах (-6,8%), негативний вплив від падіння курсів валют (-2,1%): перш за все, Турецької ліри і Аргентинського песо.
Особливо варто відзначити посилення модельної лінійки Групи PSA після успішних запусків таких важливих автомобілів-новинок, як: PEUGEOT 208, PEUGEOT 2008, OPEL Corsa (всі моделі зі старту доступи в версіях з ДВС або як електромобілі), виходу на ринок гібридної версії кросовера CITROËN C5 Aircross PHEV. У підсумку за третій квартал 2020 року всього в світі було продано 589 тис. автомобілів Брендів Групи PSA, що дозволило зберегти відмінну прибутковість і фінансовий потік.
Глобальний світовий склад автомобілів (включаючи склади незалежних імпортерів і дилерів) на кінець вересня 2020 року склав 428 тис. одиниць, що на 26% менше в порівнянні з даними вересня 2019 року.
Виручка підрозділу Faurecia за підсумками звітного періоду знизилася на 7,4% і склала €3,874 млрд.
Погляд на деякі ринки: в 2020 році Групи PSA зіткнулася із загальним падінням продажів в Європі на 25%, ринок Латинської Америки знизився на 30%, а ринок Китаю показав зниження на 10%.
Глобальна мета: навіть незважаючи на ситуацію, Група PSA дотримується своєї мети – досягти середнього рівня операційної маржі 4,5% за підсумками 2019-2021 рр.
Аналізуючи ситуацію на ринку України, згідно зі статистичними даними, за 3 квартал 2020 року на ринку нових пасажирських і комерційних автомобілів було зареєстровано понад 60 тис. одиниць. У порівнянні з минулим роком реалізація нових автомобілів в Україні впала на 2,10%. Але не дивлячись на загальне падіння продажів, Група PSA в Україні, в яку входять Бренди PEUGEOT, CITROЁN, OPEL і DS AUTOMOBILES, показала гідні результати і зайняла 8,22% частки ринку з реалізованими 5451 автомобілем. При цьому ринкова частка Групи зросла з 5,97% в 2019 році до 8,22% в 2020-м.
Група PSA в Україні й надалі буде підтримувати досить високі результати продажів за рахунок запуску великої кількості новинок – інноваційний SUV PEUGEOT 2008, стильний кросовер DS 3 Crossback, універсальний 7-ми місцевий мінівен OPEL Combo Life і його вантажна версія OPEL Combo Cargo, великий і комфортний мінівен OPEL Zafira Life і його вантажна версія OPEL Vivaro, а також міські хетчбеки OPEL Corsa та CITROЁN С3. Завдяки новинкам, Група PSA в Україні збільшує свою присутність в різних сегментах ринку і надає покупцям широкий вибір моделей.