На Міжнародному автосалоні у Франкфурті, що стартував сьогодні, компанія Hyundai Motor представила нову концепцію Style Set Free, в рамках якої об’єдналися нові моделі і концепти автомобілів, а також – соціальні і фешн-проекти бренду.
Концепт Hyundai «45»: новий образ електрокарів
Представлений в рамках Франкфуртського мотор-шоу концепт електромобіля «45» – втілення нового підходу Hyundai до стилістики електрокарів бренду. Свою назву прототип електромобіля отримав на честь одного з найбільш відомих автомобілів марки Hyundai – концепту Pony Coupe, який був представлений публіці 45 років тому. Але не тільки назва пов’язує ці два концепти: при створенні прототипу «45» дизайнери марки надихалися стилістикою Pony Coupe, яка, в свою чергу, була відображенням модною в 1970-х роках концепції стилю літаків 1920-х років. Ще один нюанс в назві сучасного концепту: 45 – це градуси кутів, під якими сконструйовані передня і задня частини електромобіля.
Основна ідея, закладена в дизайні концепту «45» – мінімалізм, чистота і простота ліній. Нова концепція підкреслює прогресивний напрямок дизайну бренду і являє еволюцію стилістики Hyundai – Sensuous Sportiness («Чуттєва спортивність»). «Чуттєва» в цьому контексті означає посилення емоційних цінностей, які клієнти можуть випробувати завдяки дизайну, а «Спортивність» – готовність реалізувати ці цінності за допомогою інноваційних мобільних рішень.
Характерні риси концепту – трьохпроекційна решітка радіатору, фари головного світла та задні ліхтарі «kinetic cube», розсувні двері з механізмом відкриття Dynamic Daylight Opening (DLO), світлодіодні індикатори рівня заряду батарей на нижніх частинах передніх дверей, система камер кругового огляду Camera Monitoring System (CMS).
В інтер’єрі електромобіля все побудовано навколо ідеї персоналізації дизайну і функціональності для водія. Салон стає місцем, в якому водій і пасажири можуть трансформувати простір за своїм бажанням в залежності від того, чи кермується електрокар водієм або ж працює в автономному режимі. Крісла переднього і заднього ряду виконані в унікальному, ергономічному стилі з дерева, тканини і шкіри, причому, передні сидіння можуть обертатися по своїй осі.
Батареї розташовані в плоскому днищі електромобіля, а мотори вмонтовані в колеса оригінальної форми, які не тільки підкреслюють естетику концепту, але і відрізняються аеродинамічним ефектом.
Veloster N ETCR – перший спортивний електромобіль Hyundai
Створений на базі спорткара Veloster N перший спортивний електромобіль Veloster N ETCR призначений для участі в гоночному чемпіонаті ETCR, який відбудеться у 2020 році. Роботи над концептом почалися в листопаді 2018 року на базі спортивного підрозділу Hyundai Motorsport в Альценау (Німеччина).
Електроспорткар отримав оригінальну ліврею, аеродинамічний обвіс по периметру кузову і великий задній спойлер. Модель має середньомоторну компоновку, привід на задні колеса і акумулятор ємністю 65 кВт∙год. Решта подробиць про технічні характеристики гоночного електромобіля будуть озвучені пізніше.
Спецверсія Hyundai i30 N Project З – для любителів швидкості
Ще один шоу-стоппер на стенді Hyundai у Франкфурті – п’ятидверний хетчбек Hyundai i30 N Project З, побудований на базі найпотужнішої версії i30 N. Під його капотом – 2.0 літровий бензиновий турбомотор потужністю 275 к.с. і обертовим моментом в 378 Н∙м, який працює в парі з 6-ступінчастою механічною КПП з оптимізованим механізмом перемикання передач. Розгін від 0 до 100 км/год у цій моделі займає 6 секунд, а максимальна швидкість складає 250 км/год.
Особливу увагу конструктори приділили підвісці автомобіля, встановивши вкорочені пружини і спортивні амортизатори в задню підвіску, що дозволило поліпшити поведінку автомобіля на високій швидкості при їзді по прямій і подоланні крутих поворотів.
Модель отримала оригінальний обвіс, деталі якого виготовлені з карбону (включаючи капот і задній дифузор), що дозволило знизити споряджену масу автомобіля на 50 кг у порівнянні зі стандартним Hyundai i30 N. Інтер’єр моделі сповнений спортивних деталей: передні крісла від Sabelt з вираженою бічною і поперекової підтримкою, укорочений важіль перемикання передач з алюмінію, спортивне кермо з алькантари.
Hyundai i30 N Project З буде доступний тільки європейським покупцям і виготовлений у кількості 600 екземплярів.
Hyundai i10 N Line – більше стилю та емоцій
Hyundai Motor не обмежилася презентацією стандартної версії моделі i10 нової генерації, представивши у Франкфурті її спортивний варіант – i10 N Line. У цій інтерпретації сітікара гармонійно поєднуються динамічний дизайн, утилітарний комфорт і сучасні технології безпеки та зв’язку.
Автомобіль отримав змінені передній і задній бампери, решітку радіатору з інтегрованими в неї світлодіодними смужками денних ходових вогнів, легкосплавні 16-дюймові колісні диски ексклюзивного дизайну. Відмінними рисами екстер’єру моделі стали лого N Line на решітці радіатору, вставки червоного кольору в передньому і задньому бампері та на ступицях колісних дисків. Покупці зможуть вибрати один з 6 кольорів забарвлення кузову, а також, в якості опції – двокольорове забарвлення даху автомобіля.
У салоні моделі можна побачити оригінальне кермо і важіль КПП з лого «N», спортивні крісла зі збільшеною бічною і поперекової підтримкою, алюмінієві педалі.
У продаж Hyundai i10 N Line надійде влітку 2020 року.