Впевненість, прогрес і продуктивність: новинки Hyundai на Паризькому автосалоні-2018

У цьому році компанія Hyundai Motor здивувала відвідувачів Паризького мотор-шоу експозицією, створеною в дусі концепту Hyundai Motor Studio Paris, де увесь простір розділено на три функціональні зони: «Впевненість», «Прогрес» і «Продуктивність». У кожній з них гості автосалону зможуть ознайомитися з новими моделями та інноваційними технологіями, які компанія вже впроваджує у свої автомобілі або готується зробити це в найближчому майбутньому.

Впевненість: початок нової ери створення емоційних цінностей

«Ми хочемо привнести легкість в життя наших клієнтів і позбавити їх від будь-яких обмежень. Для цього ми активно працюємо над емоційною складовою нашого бренду і підкреслюємо наше лідерство в інноваціях, спрямованих на розвиток «чистої» мобільності. Впевненість і дизайн, прогрес і продуктивність – ось наші основні цінності, на основі яких ми домагатимемося поставлених цілей», – заявив Андреас-Крістоф Хофманн, віце-президент Hyundai Motor Europe з маркетингу і продукту.

Яскравий, самобутній дизайн Hyundai є основною причиною, по якій покупці вибирають автомобілі бренду. Тому в стратегії розвитку компанії головними напрямками вказані орієнтація на дизайн та інноваційні технології. Створивши новий стиль дизайну «Sensuous Sportiness», компанія зробила вагомий крок у пошуках ідеальної гармонії емоцій і функціональності.

Першою моделлю, створеною відповідно до нових стилістичних канонів марки, став концепт Le Fil Rouge, який втілює новітній підхід бренду до дизайну: тема «Чуттєва спортивність» стане основним акцентом в стилістиці майбутніх автомобілів Hyundai, від седанів до позашляховиків. Нова тема має на меті створити емоційну цінність і привнести інстинктивну красу в автомобілі Hyundai. Саме цей концепт відвідувачі Паризького автосалону побачать в бренд-зоні «Впевненість».

Прогрес: лідерство Hyundai в індустрії мобільності майбутнього

Ставши першим масовим виробником автомобілів на альтернативному паливі у 1997 році, Hyundai в 2015 році представила чотири види еко-мобілів, оснащених гібридними, гібридними, що «підключаються», електричними і водневими силовими установками. Сьогодні компанія є єдиним виробником в Європі, який пропонує автомобілі з чотирма еко-моторами і займає друге місце на європейському ринку з продажу електромобілів. Свої досягнення в цьому сегменті Hyundai Motor представила в бренд-зоні «Прогрес». Тут увагу відвідувачів можуть привернути моделі водневого кросовера NEXO, електричного кросовера Kona Electric, автомобілі сімейства IONIQ. Усього до 2025 року компанія виведе на ринок 18 моделей еко-мобілів.

Крім легкових моделей, Hyundai Motor розробляє вантажні автомобілі з екологічними силовими установками. Однією з новітніх розробок компанії є концепт вантажівки, оснащеної 350-кіловатним електромотором, який споживає енергію від водневих паливних елементів. Перевага моделі в тому, що на поповнення воднем його 8 паливних баків йде кілька хвилин, тоді як зарядка батарей моторів вантажних автомобілів, що працюють на електриці, займає більше часу.

Продуктивність: N і Мотоспорт

У бренд-зоні «Продуктивність» Hyundai представляє серійну версію моделі i30 Fastback N. Автомобіль, на відміну від своєї «цивільної» версії, отримав елементи дизайну від свого «побратима» – хетчбека i30 N. Це стосується решітки радіатора, переднього і заднього бамперів, бокового аеродинамічного обвісу. Автомобіль обладнаний спортивним заднім спойлером, інтегрованим у кришку багажника, а також подвійними вихлопними трубами в N-стилі і оригінальними колісними дисками.

Оснащується Hyundai i30 Fastback N бензиновим турбомотором сімейства T-GDi об’ємом 2.0 літра, який доступний в двох версіях – потужністю 250 або 275 кінських сил. Максимальний крутний момент у обох моторів 353 Н∙м, а при вмиканні функції Overboost – 378 Н∙м. Розгін від 0 до 100 км/год моделі з 250-сильним мотором становить 6.4 секунди, а з 275-сильним агрегатом – 6.1 секунди, при цьому максимальна швидкість обох версій однакова – 250 км/год. Водій також може вибирати один з п’яти попередньо встановлених режимів водіння (Eco, Normal, Sport, N і N Custom) за допомогою системи N Grin Control.

Другий експонат бренд-зони «Продуктивність» – шоу-кар i30 N, що демонструє пакет аксесуарів N Option, який стане доступним для продажу в найближчому майбутньому. Ці аксесуари допоможуть додати автомобілю унікальні риси екстер’єру та інтер’єру. У пакет опцій входить 25 різних аксесуарів: від карбонового заднього спойлера з емблемою N до 20-дюймових легкосплавних колісних дисків особливого дизайну.

Також в цій зоні гості автосалону можуть ознайомитися з моделлю i30 N Line і двома спорткарами – 20 Coupe WRC та i30 N TCR, які використовуються командами Hyundai Motorsport у міжнародних автомобільних чемпіонатах WRC та TCR.

 

Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» – офіційний дистриб’ютор автомобілів всесвітньо відомого бренду HYUNDAI в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.