25 липня 2024 – Hyundai TUCSON відзначає своє 20-річчя цього року, святкуючи два десятиліття успіху. З моменту свого дебюту в 2004 році TUCSON став одним із найпопулярніших кросоверів, проданих мільйонами по всьому світу. Це досягнення є свідченням відданості та інновацій Hyundai в автомобільному дизайні та розробці.
Коли TUCSON першого покоління вийшов на ринок, він швидко завоював репутацію стильного, комфортного та надійного автомобіля. Його міцний дизайн, натхненний бездоріжжям, став освіжаючим лейтмотивом “квадратних” кросоверів минулого, а його просторий салон і вдосконалені функції зробили його хітом як для любителів пригод, так і для сімей. Інноваційний дизайн і технології TUCSON допомогли йому виділитися на переповненому ринку, швидко ставши однією з найбільш продаваних моделей Hyundai.
Протягом багатьох років TUCSON продовжував розвиватися та вдосконалюватися – з кожним новим поколінням, що включає новітні технології та тенденції дизайну. Сьогоднішнє четверте покоління TUCSON , випущене в 2020 році, має прогресивний і футуристичний дизайн з ідеальними лініями та динамічними кутами, а також широкий спектр передових функцій. Він пропонує низку силових агрегатів, у тому числі бензинових і дизельних з варіантом бензинового гібрида, разом із цілим рядом передових технологій безпеки та допомоги водієві.
Відданість Hyundai інноваціям і задоволенню клієнтів допомогла TUCSON процвітати. Два десятиліття з моменту заснування, TUCSON має багату історію продуктивності, надійності та задоволеності від клієнтів, ставши основним продуктом ринку кросоверів.
Лідер на ринку SUV
Протягом 20-ти років TUCSON захоплює водіїв по всьому континенту. З моменту запуску в 2004 році лише на європейському ринку було продано більше двох мільйонів одиниць. У своєму четвертому поколінні TUCSON продовжує доводити свою популярність серед європейських клієнтів.
Зроблено в Європі, для Європи: за багато років TUCSON змінився цілим рядом удосконалень, дозволяючи клієнтам по всьому континенту вибрати автомобіль, який відповідає їхнім потребам, приділяючи пріоритет безпеці. У час необмеженого вибору TUCSON залишається непохитним і продовжує відповідати всім параметрам для вражаючої та різноманітної їзди.
Народження TUCSON
Як же з’явився популярний TUCSON? Перше покоління TUCSON дебютувало в 2004 році як компактний SUV, призначений для тих, хто шукає пригод. Його різноманіття функцій безпеки, міцний зовнішній вигляд і можливості до їзди по бездоріжжю надали сім’ям практичний, але стильний і доступний варіант. Зосередженість Hyundai на вдосконаленні дизайну забезпечила комфорт зі зручною панеллю приладів та легко зчитуваною інформацією, забезпечивши популярність TUCSON у всьому світі.
Еволюція в часі
У 2009 році TUCSON зазнав суттєвої трансформації у своєму другому поколінні, позбувшись своєї грубої естетики на користь більш чіткого та сміливого вигляду відповідно до сучасних тенденцій дизайну. Друге покоління, яке на багатьох ринках за межами Південної Кореї та Північної Америки було перейменовано в Hyundai ix35, ознаменувало стрибок уперед як у стилі, так і в функціональності, показуючи покращену продуктивність, економію палива та функції безпеки.
Понад п’ять років потому, у 2015 році, Hyundai включив основні апгрейти та оновлення дизайну в третє покоління TUCSON. Розширений набір технологічних функцій, разом із вдосконаленими інформаційно-розважальними системами та функціями допомоги водієві — ця модель мала більші розміри та опціональні 19-дюймові легкосплавні диски, що задовольняло потреби та бажання ентузіастів кросоверів. Клієнтам, які шукали більш динамічний вигляд, пощастило, адже третє покоління TUCSON було першим, що запропонувало спортивну версію N Line. Оскільки Hyundai надавав пріоритет покращенню загальної якості та безпеки, TUCSON відчув значне підвищення рівня задоволеності клієнтів, зміцнюючи свою позицію очевидного вибору для європейських водіїв, які бажають придбати кросовер.
TUCSON у 2024 році: вирушаємо в нову подорож
Сьогодні новий TUCSON втілює в собі два десятиліття історії, ставши чудовою моделлю, яка об’їздила дороги цілого світу. З моменту запуску четвертого покоління в 2020 році модель заслужила любов і лояльність покупців протягом багатьох років завдяки ряду функцій, які продовжують дивувати як сьогодні, так і завтра. Його вражаючий і прогресивний дизайн екстер’єру привертає увагу на дорозі, а просторий салон і багажний простір забезпечують комфорт і практичність. Інтер’єр, втілений із використанням новітніх високоякісних матеріалів, випромінює якість і вишуканість, які доповнюються щедрим рівнем оснащення, яке покращує враження від водіння. Вдосконалений комплекс систем безпеки (Advanced Driver Assistance Systems, ADAS) додатково підвищує безпеку та зручність, забезпечуючи спокій під час кожної подорожі.
Вплив TUCSON на ринок
TUCSON здобув численні досягненя, як з точки зору нагород, так і виробничих рекордів. Завдяки інноваційному дизайну та елементам безпеки, які вражають і за межами свого класу, TUCSON четвертого покоління піднімає планку для SUV. Завдяки найкращим у своєму класі опціям безпеки, орієнтованим на сім’ю, у 2021 році незалежна організація з оцінки транспортних засобів, Європейська програма оцінки нових автомобілів (Euro NCAP), присудила моделі максимальний рейтинг безпеки в п’ять з п’яти зірок.
У 2023 році завод Hyundai у Чехії (HMMC) виготовив 244 495 одиниць TUCSON, які були експортовані в 70 країн світу. Того ж року в Європі було зареєстровано 158 056 одиниць компактного SUV. Ця цифра ознаменувала помітне зростання продажів порівняно з попереднім роком, в якому TUCSON було названо найбільш продаваним автомобілем у класі компактних SUV Європи. З моменту виходу, на українському ринку було продано понад 55 тисяч TUCSON всіх чотирьох поколінь. Такі вражаючі результати свідчать не лише про те, що це один із найпопулярніших SUV в Україні, а й про багаторічну довіру та вибір українців на користь комфорту та технологічності TUCSON.
До січня 2024 року виробництво TUCSON четвертого покоління перевищило 727 344 одиниць, зробивши значний внесок у глобальну роль Hyundai. Пізніше того ж року, 17 червня, завод Hyundai у Чехії (HMMC) відсвяткував вихід свого двомільйонного TUCSON з конвеєра в Ношовіце.
Ще більше років
20-ти річчя TUCSON відзначає силу уяви, новаторство та послідовність. Це було 20 років пригод, два десятиліття історій та два слова, які підсумовують це: перспективне мислення. Зобов’язання Hyundai вдосконалювати автомобільні технології та екологічність пов’язані з цією моделлю, покращуючи як її продуктивність на дорозі, так і досвід водія.
Оскільки галузь рухається в напрямку електрифікації та нульових викидів, TUCSON продовжує розвиватися, починаючи від традиційних бензинових двигунів 2004 року і закінчуючи сучасними електрифікованими силовими агрегатами. Його трансформація з кожним поколінням надихає все більше: автомобільний успіх вплинув на суспільство та культуру протягом цифрового буму 2010-х років. Щоб відсвяткувати два десятиліття автомобільної досконалості, восени цього року буде представлена ексклюзивна версія TUCSON, присвячена 20-річчю моделі.
У наступні роки TUCSON обіцяє залишатися попереду та в авангарді конкуренції кросоверів. Оскільки технології розвиваються на повній швидкості, вони впливатимуть на майбутні моделі, інтеграцію з навколишньою інфраструктурою та, що найважливіше, на зв’язок із водієм. Від вулиць міста до спокійних позаміських доріг, одна річ залишається сталою: TUCSON тут, щоб бути разом з тобою.
Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» – офіційний дистриб’ютор автомобілів бренду Hyundai в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.