TOYOTA І SUBARU СПІЛЬНО РОЗРОБЛЯТИМУТЬ НОВУ ЕЛЕКТРИЧНУ ПЛАТФОРМУ ДЛЯ ПОЗАШЛЯХОВИКІВ BEV

Toyota і Subaru домовилися про розробку спільної платформи для електромобілів. Окрім того, два японських виробника мать намір разом створити модель електричного позашляховика в сегменті C-класу для продажу під власним брендом кожної компанії.

Електричний позашляховик буде поєднувати сильні сторони кожної з двох компаній – технології електрифікації Toyota і повноприводну технологію Subaru.

З моменту укладення угоди про ділове співробітництво в 2005 році Toyota і Subaru продовжують співпрацювати в різних областях, включаючи розробку, виробництво і продаж. Toyota – найбільший акціонер Subaru з часткою акцій в 16,77%. Найбільш яскравим прикладом такого співробітництва стали колись спортивні автомобілі Toyota 86 і Subaru BRZ в 2012 році та початок продажів оригінального гібридного електромобіля (HEV) Subaru Crosstrek Hybrid в США, у основі якого були покладені знання, пов’язані з технологіями Toyota HEV.

Автомобільна індустрія переживає період значних змін: автономне і допоміжне керування, електрифіковані силові агрегати і компоненти. Щорічно змінюються екологічні норми в законодавстві більшості країн. Subaru і Toyota зобов’язані йти в ногу з часом. Спираючись на колаборацію, що прогресує, оголошена угода представляє нову область співпраці, в якій особлива увага приділятиметься електрифікації. Крім того, комерціалізація BEV вимагає використання батареї великої ємності, і, разом з популяризацією BEV, підвищують норми споживання батареї до нових електродвигунів.

Реагуючи на всі потреби ринків і на численні проблеми, Subaru і Toyota вважають, що варто слідувати бізнес-моделі, яка виходить за рамки звичайного, перетинаючи промислові кордони разом з іншими організаціями, які діляться своїми досягненнями. В якості першого кроку в цьому напрямку, прискорюючи процес продуктізації за рахунок об’єднання технологій, які представляють сильні сторони кожної компанії, і співробітництва, де обидві компанії спільно розроблять платформу, призначену для BEV. Платформа буде сконструйована таким чином, щоб зробити її широко використаною до різних типів транспортних засобів, включаючи седани та позашляховики класу C і D, а також до ефективної розробки похідних моделей автомобілів.