Столичний перехід «закликав» пішоходів сховати смартфон при перетині дороги

У листопаді «Хюндай Мотор Україна» у рамках національної інформаційної кампанії H-Road влаштувала дорожній експеримент «Smart перехід», мета якого – застерегти пішоходів від небажаної поведінки на дорозі. «Голосом» інтерактивного переходу став відомий український телеведучий Анатолій Анатоліч, який впродовж дня у час пік привертав увагу пішоходів зі смартфонами у руках та просив їх сховати гаджети у кишеню, і тим самим не порушувати ПДР.

H-Road – освітній проект «Хюндай Мотор Україна», який протягом останніх трьох років привертає увагу українців до питання особистої відповідальності на дорозі. Цьогорічна національна інформаційна кампанія фокусується на безпечному використанні смартфонів усіма  учасниками дорожнього руху.

Щоб нагадати громадянам  про необхідність слідкувати за дорогою, а не смартфоном, у рамках кампанії H-Road було влаштовано дорожній експеримент «Smart перехід». Місія переходу була простою – відволікти пішоходів із гаджетами від онлайн світу та змусити їх сховати телефон у кишеню. Спілкувався з перехожими у якості «голосу» переходу відомий український телеведучий Анатолій Анатоліч. Тож, коли «перехід» помічав людину зі смартфоном, він на всю вулицю просив її відмовитись від переписок та телефонних розмов під час перетину дороги.

За кілька годин роботи «розумного» переходу більше сотні пішоходів звернули увагу на попередження. Двадцятеро з них заховали смартфон і зізналися, що досить часто користуються гаджетом, але надалі намагатимуться так не робити. Але більша частина перехожих легковажно сприйняла попередження та продовжила користуватися гаджетами. Експеримент довів, що українці ще не сприймають небезпеку користування смартфонами при перетинанні вулиці серйозно. А це – вагомий сигнал для органів влади, які відповідають за безпеку усіх учасників дорожнього руху та слушна нагода зосередитися на заходах профілактики відповідального користування мобільними пристроями під час руху.

«Безпека людей на дорозі важливіша за повідомлення у месенджері. У цьому я впевнений. Тому проект «Smart перехід», під час якого мій голос “смикав” перехожих і повертав їх із віртуального світу в реальний, вважаю дієвим та водночас креативним способом донести до пересічних громадян головну думку – сховавши смартфон перед «зеброю» ми, у першу чергу, дбаємо про власне життя. І нехай лише невелика частина потурбованих мною громадян прислухалася до моїх порад та заховала гаджети до кишень, це засвідчило, що українців треба якомога частіше заохочувати дбати про власну безпеку усіма можливими засобами. Тому ця ініціатива H-Road – дуже важливий та показовий приклад, як це можна робити креативно та дохідливо»,– прокоментував Анатолій Анатоліч свою участь у проекті від Hyundai.

Усе «спілкування» переходу з пішоходами команда проекту відзняла на відео, яке можна побачити на сайті hroad.org та на сторінках «Хюндай Мотор Україна» у соцмережах.

«Smart перехід» став однією з ініціатив освітнього проекту H-Road, мета яких – привернути якомога більшу увагу суспільства до проблеми використання смартфонів учасниками руху. У жовтні у рамках проекту була впроваджена соціальна реклама з ключовим меседжем: «Пильнуй життя, а не смартфон. Come together!», прототипом якої стала обкладинка альбому The Beatles «Abbey Road».

Проблема використання смартфонів учасниками дорожнього руху актуальна у всьому світі через велику кількість ДТП. Статистика свідчить, що використання гаджетів за кермом збільшує ймовірність виникнення аварійної ситуації у чотири рази. Все більше пішоходів гинуть через неуважність, спричинену користуванням смартфонами. У Великій Британії для людей, які не відриваються від екранів телефонів, навіть вигадали спеціальний термін – «смомбі», тобто смартфоно-зомбі. Тому чимало країн встановлюють заборони та штрафи за користування гаджетами на дорозі. Такі штрафи є й в Україні, проте наші суми штрафів значно нижчі, ніж, приміром, у Британії чи навіть на Гавайях.

Зростає кількість попереджувальної інформації на дорогах, у тому числі в Україні. Наприклад, віднедавна на LED-табло автоматизованої інформаційної системи управління дорожнім рухом Києва демонструються попередження про небезпеку користування смартфонами під час руху.

Що ж до проекту H-Road компанії «Хюндай Мотор Україна», то він триває і надалі робитиме все можливе задля того, щоб українські дороги стали максимально безпечними для всіх учасників руху.

 

Інформаційна довідка:

Національна інформаційна кампанія H-Road

Національна інформаційна кампанія спрямована на покращення культури водіння та привернення уваги всіх учасників дорожнього руху до особистої відповідальності за дотримання ПДР.

  • Мета проекту – зробити українські міста та дороги кращими та більш безпечними. Інформаційна кампанія реалізується в рамках програми корпоративної соціальної відповідальності компанії «Хюндай Мотор Україна» та триватиме з жовтня по грудень 2018 року.
  • Інформаційна кампанія  передбачає комплекс заходів та активностей, націлених на донесення всім учасникам дорожнього руху важливої інформації щодо правил дорожнього руху в форматі інфографіки, відео, статей.
  • Під час реалізації двох попередніх етапів кампанії у 2016-2017 роках проект, окрім освітнього напрямку, мав благодійну складову. У 2016 році кошти від продажу тематичних стікерів та аксесуарів H-Road були перераховані на оплату навчання дітей-сиріт актуальним професійним навичкам. У 2017 році аксесуари, що реалізовувались у дилерській мережі «Хюндай Мотор Україна», для проекту виготовили люди з інвалідністю, а кошти були перераховані національній паралімпійській збірній для підготовки до Зимової Олімпіади в Південній Кореї.