На маршруті довжиною 3500 кілометрів візьмуть участь 176 гонщиків та 205 автомобілів Škoda, що супроводжуватимуть їх. Завершенням дистанції буде місто Ніцца, дата – 21 липня. Через канали виробника автомобілів у соціальних мережах і веб-сайт WeLoveCycling шанувальники зможуть отримати доступ до ексклюзивної довідкової інформації та змагатися за призи. У лютому цього року Škoda Auto підкреслила свою прихильність до велоспорту, продовживши партнерство з організатором велоспорту, A.S.O., до 2028 року.
Мартін Ян, член правління Škoda з продажів і маркетингу, коментує: «Понад 20 років Škoda тісно пов’язана з професійним велоспортом. Продовжуючи нашу угоду до 2028 року, ми демонструємо нашу тверду відданість A.S.O. і світовій велосипедній спільноті. У найближчі тижні наша увага буде зосереджена на Тур де Франс і вражаючих виступах спортсменів. Платформа WeLoveCycling під девізом «Який у вас тур?» пропонує закулісну інформацію, змагання, живі враження від маршруту та інтерв’ю з уболівальниками, які буде проводити колишній британський професійний велогонщик Камерон Джефферс на наших офіційних каналах у соціальних мережах».
Великий автопарк для організаторів гонок
Керівник перегонів Крістіан Прюдом очолить пелотон на червоному автомобілі, оснащеному такими спеціальними функціями, як панорамний люк і найсучасніші комунікаційні технології. Цього року електромобіль Enyaq і флагман марки Škoda Superb слугуватимуть його мобільним командним центром. Офіційний автопарк Туру складається з 205 автомобілів Škoda, які супроводжуватимуть пелотон із 176 велосипедистів у 22 командах на всіх 3492 кілометрах у чотирьох країнах: Італії, Сан-Марино, Монако та Франції. 21 етап включає вісім рівнинних ділянок, чотири горбистих та сім гірських етапів і дві гонки на час, які проходять через італійські Апенніни, італійські та французькі Альпи, Центральний масив і Піренеї.
Škoda та Тур де Франс – 21-річне партнерство
Починаючи з 2004 року, Škoda Auto постійно підтримує найбільшу велоподію в світі як офіційний основний і автомобільний партнер. Крім того, вже в 14-й раз команда дизайнерів Škoda відповідає за створення кубків із кришталевого скла для переможців та призерів.
Шанс виграти поїздку на Тур де Франс 2024
На веб-сайті WeLoveCycling вболівальники можуть взяти участь у конкурсі, аби виграти захоплюючі призи, такі як велосипеди преміум-класу, оригінальні майки з підписами, велосипедне спорядження та багато іншого. Головний приз — організована Škoda триденна поїздка на цьогорічний Тур де Франс. Цей неймовірний досвід включає супровід пелотону на автомобілі Škoda, політ на гелікоптері над маршрутом і поїздку з легендою велоспорту та переможцем Тур де Франс Енді Шлеком. У рамках кампанії «Який твій тур» колишній британський професійний гонщик Кемерон Джефферс надасть ексклюзивну довідкову інформацію, атмосферу та інтерв’ю безпосередньо з перегонів. Шанувальники можуть отримати доступ використовуючи хештег #whatsyourtourde у соціальних мережах. Крім того, через мобільний додаток Tour de France від Škoda вболівальники можуть стежити за подіями на трасі в прямому ефірі, отримувати останні оновлення та насолоджуватися захоплюючими історіями за лаштунками.
Прихильність Škoda до велоспорту сягає корінням в історію компанії
Історія чеського автовиробника тісно пов’язана з велосипедами: у 1895 році Вацлав Лаурін і Вацлав Клемент заснували велосипедну фабрику в Млада-Болеславі, і велосипеди та велосипедні аксесуари вже багато років є частиною розширеного асортименту продукції компанії. Škoda Auto нещодавно відновила партнерство з A.S.O. і підтримує загалом 20 міжнародних професійних та аматорських спортивних заходів. Крім того, автовиробник виступає спонсором чеського етапу національної аматорської гонки L’Étape du Tour de France. З 2022 року Škoda Auto також підтримує Tour de France Femmes avec Zwift, який цього року стартує 12 серпня в Роттердамі, Нідерланди, і завершується після восьми етапів 18 серпня в Альп д’Юез.