PEUGEOT 3008 GT HYBRID4 – сила гібрида що підзаряджається

SUV PEUGEOT 3008 GT HYBRID 4 показав чудові характеристики під час випробувань згідно з правилами WLTP: витрата палива 1,3 л на 100 км шляху, викиди вуглекислого газу СО₂ лише 29 * г / км, запас ходу 59 км ** в повністю електричному режимі.

Пропонуючи кросовер з повним приводом сегмента SUV AWD, Марка також пропонує і високу потужність силової установки: 300 к.с. (220 кВт) в комбінації з кращими показниками витрати палива і викидів СО₂ в даному класі. Таким чином, новий гібридний кросовер від PEUGEOT, що підзаряджається перетворює енергію в справжні емоції. Новинка вже доступна для замовлення у Франції і буде доступна по всій Європі, починаючи з жовтня 2019 року.

PEUGEOT 3008 GT HYBRID4: куди завгодно, коли завгодно

Кросовер SUV PEUGEOT 3008 вже досяг знакового ринкового успіху: загальноєвропейські продажі моделі склали понад 700 тис. екземплярів з моменту запуску моделі в 2016 році. А тепер SUV PEUGEOT 3008 готовий підкорювати нову вершину – з новою потужною версією HYBRID4. З показником 300 к.с. (220 кВт), гібрид що підзаряджається  PEUGEOT 3008 GT HYBRID4 є найпотужнішим автомобілем марки! Крім того, дана топ-версія пропонує повний привід 4WD.

Настільки вражаючі характеристики є результатом спільної роботи бензинового двигуна PureTech потужністю 200 к.с. (147 кВт) і двох електромоторів. Спереду встановлено електродвигун потужністю 110 к.с. (81 кВт), який працює в парі з трансмісією е-ЕАТ8, а ззаду використаний електродвигун потужністю 112 к.с. (83 кВт). Новинка PEUGEOT 3008 GT HYBRID4 демонструє вражаючу динаміку: розгін від 0 до 100 км / год всього за 5,9 секунди (з урахуванням водія). У той же час, тяговий акумулятор ємністю 13,2 кВтгод. забезпечує запас ходу 59 км ** в повністю електричному режимі згідно WLTP.

Зарядка батареї максимально проста і швидка. Використовуючи фірмовий настінний зарядний пристрій Wallbox, можна повністю зарядити АКБ всього за 1 годину 45 хвилин ***.

Повний привід 4WD забезпечує помітне поліпшення прохідності PEUGEOT 3008 GT HYBRID4 на складному бездоріжжі. В результаті при їзді по слизькому дорожньому покриттю – бруд і гравій, сніг, лід та мокра трава – кожне колесо обертається, отримуючи стільки потужності і крутного моменту, скільки необхідно.

В результаті гібрид що підзаряджається  PEUGEOT 3008 GT HYBRID4 пропонує високу потужність і повний привід, в той же час демонструючи кращі в класі показники витрати палива і екологічності: всього 1,3 л на 100 км шляху і викиди вуглекислого газу СО₂ лише 29 * г / км ( згідно WLTP).

Комбінація відомої платформи ЕМР2 (Efficient Modular Platform) і нової задньою підвіски забезпечує високий рівень комфорту, стабільності, маневреності. Завдяки грамотному компонуванні заднього модуля, наявність електромотора не позначилося на просторі для пасажирів другого ряду або об’єму багажника.

Нова версія HYBRID4 доступна тільки в комплектації GT з оббивкою сидінь «Alcantara® Greval Gray» і обробкою салону сірим деревом «Grey Oak». Також автомобіль отримав новий комплекс систем допомоги водієві ADAS від моделі PEUGEOT 508: адаптивний круїз-контроль з функцією Stop & Go і помічник утримання в смузі руху.

Через кілька місяців після запуску версії HYBRID4, модельна гамма моделі 3008 також буде доповнена версією HYBRID: передній привід і сумарна потужність 225 к.с. – бензиновий двигун потужністю PureTech 180 к.с. (132 кВт), плюс електромотор потужністю 110 к.с. (80 кВт), інтегрований в трансмісію е-ЕАТ8.

* До 32 г в залежності від опцій

** до 56 км в залежності від опцій

*** при використанні 1-фазного зарядного пристрою з допустимою силою струму 32 А і потужністю до 7,4 кВт.