На завершальному етапі цьогорічного Тур де Франс показали закамуфльовану Škoda Elroq

Електричний автомобіль Škoda Elroq, представлений цієї осені, приєднався до останнього етапу цьогорічних 111-х перегонів Тур де Франс, щоб супроводжувати гонщиків. Абсолютний переможець, Тадей Погачар, отримав популярний кубок із кришталевого скла, створений Škoda Design.

 

Škoda Auto підтримує Тур де Франс протягом двадцяти одного року, і це партнерство було продовжено до 2028 року. Наразі бренд є партнером 20 найкращих велосипедних подій, включаючи Tour de France Femmes avec Zwift з 2022 року.

 

Клаус Зеллмер, генеральний директор Škoda Auto, прокоментував: «Я пишаюсь тим, що Škoda Auto є незмінним головним партнером Тур де Франс 21-й рік поспіль, а також  хочу привітати всіх спортсменів, які виклались на повну, подолавши майже 3500 кілометрів. Ми щасливі підтримувати команди нашим автопарком і бути частиною церемоній нагородження».

 

Сюрприз на фінальній стадії: камуфльована Škoda Elroq дебютує публічно

Як багаторічний офіційний основний партнер, Škoda Auto надала команді організаторів 205 автомобілів Škoda, включно з «червоними автомобілями», повністю електричним Enyaq і новим гібридом Superb Combi, які використав директор перегонів Крістіан Прюд, аби очолити пелотон. Для останнього етапу Škoda приготувала сюрприз — закамуфльований Elroq: таким чином, остання електрична модель бренду дебютувала на публічних заходах. Новий компактний позашляховик зі своїм вишуканим зовнішнім виглядом є першою моделлю Škoda, яка використовує Modern Solid (нову мову дизайну бренду), яка покращує зовнішній дизайн усього портфоліо. Автомобіль, який приєднався до гонщиків на фінальному етапі, був закамуфльований, оскільки його офіційна прем’єра відбудеться не раніше цієї осені. Поки лише кілька журналістів мали змогу побачити та випробувати нову модель під час перших медіа-тест-драйвів.

Škoda Auto і Тур де Франс – 21-річне партнерство

Компанія Škoda Auto підтримує найбільшу велосипедну подію в світі як офіційний головний партнер і постачальник автомобілів з 2004 року. Крім того, відділ дизайну Škoda відповідає за виробництво кришталевих кубків для загального переможця, переможців у класифікаціях за очками та горах, а також найкращого молодого гонщика за 14 років. Унікальний трофей ручної роботи має висоту 60 см і вагу 5 кг.

 

Топовий велоспорт під патронатом Škoda

Розширивши співпрацю з A.S.O. цього року, Škoda Auto є партнером загалом 20 міжнародних професійних та аматорських спортивних змагань. Серед інших заходів бренд спонсорує L’Étape by Tour de France, місцеву гонку для любителів, а з 2022 року також Tour de France Femmes avec Zwift, жіночу восьмиетапну гонку, старт якої 2024 року заплановано з 12 серпня в м. Роттердам, Нідерланди до 18 серпня в Альп д’Юез.