З моменту свого заснування компанія розширилася до різноманітних видів діяльності: автомобільна промисловість як її основний бізнес, а також аерокосмічна промисловість, промислова продукція, екотехнології та виробництво автобусів. Сьогодні автомобільна та аерокосмічна галузі є двома основними сферами бізнесу корпорації Subaru.
Корпорація Subaru бере свій початок від Лабораторії авіаційних досліджень, заснованої в 1917 році, яка пізніше стала Nakajima Aircraft Co. Ltd. Після ряду реорганізацій 15 липня 1953 року було засновано Fuji Heavy Industries Ltd., яка пізніше була перейменована на нинішню назву – Subaru Corporation, 1 квітня 2017 р.
В автомобільному бізнесі компанія представила свій перший автомобіль у 1958 році, Subaru 360, малолітражку, розроблену відповідно до концепції японського уряду щодо «народного автомобіля». Відтоді Subaru продовжує розробляти унікальні технології та продукти, такі як:
- Leone, перший в Японії повнопривідний (AWD) автомобіль масового виробництва;
- Legacy, який призвів до буму універсалів;
- вдосконалена система допомоги водієві EyeSight;
- а також спортивний автомобіль Subaru BRZ і акумуляторний електричний позашляховик Solterra, обидва розроблені спільно з Toyota Motor Corporation, приносячи нову цінність клієнтам у відповідь, а іноді й випереджаючи час.
Під керівництвом нової команди, яка прийшла на посаду в червні цього року, Subaru Group працюватиме як одна команда, щоб подолати цю епоху значних змін в автомобільній промисловості та прагнути до подальшого зростання. Маючи на меті доставляти «Насолоду та душевний спокій» людям, суспільству і навіть землі, Subaru буде прагнути до стабільного розвитку Subaru Group і створення приємного та стійкого суспільства.
Цікавий факт, що Subaru була першою маркою, яка використовувала японську назву для своїх автомобілів!
Про це та історію створення та розвитку, читай детальніше за посиланням.