В рамках виставки споживчої електроніки CES-2019 у Лас-Вегасі компанія Hyundai Motor представила дорожню карту мобільності майбутнього, головний акцент якої – забезпечення свободи пересування для споживачів. Бачення Hyundai засноване на трьох ключових напрямках: розробки в галузі «відкритих інновацій», оновлена стратегія компанії в галузі створення електромобілів (EV) і стратегія світового лідерства у сфері «підключеної мобільності».
«Style Set Free» – нова концепція Hyundai з індивідуального дизайну транспортних засобів – заснована на майбутніх розробках автономного водіння і дозволяє користувачам повністю налаштовувати і оновлювати умови водіння відповідно до свого стилю життя.
Hyundai використовуватиме дані, отримані від інтелектуальних транспортних засобів, для запуску відкритої екосистеми. Вона дозволить безлічі підсистем інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) створювати структурний потік передачі загальнодоступних даних між транспортними засобами і середовищем, в якому вони працюють. Це сприятиме розповсюдженню «підключених» автомобілів, що ще більше зміцнить роль Hyundai в якості лідера в галузі мобільності майбутнього.
Розробки в цій сфері веде Hyundai CRADLE, центр корпоративного венчурного та інноваційного бізнесу. Щоб прискорити роботу в даному напрямку, за минулий рік Hyundai CRADLE інвестував у понад 30 перспективних компаній, таких як WayRay і Perceptive Automata.
В рамках напряму «Відкриті інновації» Hyundai представила концепцію дизайну і прототип «крокуючого» автомобіля Hyundai Elevate. Ця інноваційна концепція змінить загальне сприйняття алгоритму пересування транспортних засобів, завдяки здатності прототипу перетинати раніше недоступну місцевість, використовуючи чотири рухомих маніпулятора. Hyundai також представила свою майбутню дорожню карту для зміцнення конкурентоспроможності в сфері штучного інтелекту шляхом створення спеціалізованих дослідницьких центрів та встановлення партнерських відносин з компаніями, які ведуть розробки у цій галузі, по всьому світу.
«Завдяки нашим технологічним досягненням Hyundai стане провідним автовиробником в сфері мобільності майбутнього, створюючи для клієнтів індивідуальний стиль пересування. Концепція «Style Set Free» – це бачення Hyundai того, як ми повинні надати клієнтам можливість обирати бажане середовище водіння», – сказав Альберт Бірманн, президент і керівник відділу досліджень і розробок Hyundai Motor Group.
«Style Set Free»: персоналізовані електромобілі для всіх
Hyundai вважає, що персоналізовані транспортні засоби – це не розкіш, а необхідність способу життя клієнтів в епоху технологій автономного водіння. Концепція «Style Set Free» спрямована на те, щоб персоналізувати простір автомобіля для кожного клієнта. Ця концепція дає споживачам свободу вибору вихідного і апаратного програмного забезпечення своїх транспортних засобів, а також дозволяє оновлювати його відповідно до конкретних потреб.
Оновлена стратегія Hyundai зі створення електричних транспортних засобів включає виробництво електромобілів, побудованих на новій спеціалізованої платформі E-GMP, яка задовольнить унікальні потреби споживачів. Платформа, яка наразі знаходиться в стадії розробки, включає в себе першу в світі технологію інтегрованого ведучого моста, IDA (Integrated Drive Axel), для забезпечення більш тихого та стабільного водіння.
«Спеціалізовані моделі електромобілів будуть оснащені налаштованими функціями, що дозволяють водіям змінювати їх простір і конфігурацію більш ефективно, ніж у традиційних транспортних засобах. Використовуючи нашу сучасну концепцію дизайну «Style Set Free», Hyundai Motor має намір надати споживачам з різними потребами абсолютно новий досвід управління автомобілем, що виходить за рамки технології автономного водіння», – сказав Вон Хонг Чо, виконавчий віце-президент з маркетингу Hyundai Motor.
Світове лідерство в сфері «підключених» автомобілів
Автомобіль більше не є простим засобом пересування, існуючим в ізольованому просторі. Hyundai вважає, що технологія «підключеного» автомобіля повинна бути впроваджена в кожному транспортному засобі, щоб кожен водій міг розраховувати на безпечне і комфортне водіння.
Збираючи зеттабайти даних з усього світу, Hyundai може поліпшити якість водіння для клієнтів і забезпечити їхню безпеку, надаючи в режимі реального часу сповіщення про дорожню обстановку та погодні умови на маршруті слідування автомобіля.
«Ми прагнемо того, щоб до початку 2022 року в світі налічувалося 10 мільйонів активних користувачів «підключених» автомобілів в усіх сегментах транспортних засобів. Hyundai не тільки має намір стати провідним світовим постачальником «підключених» автомобілів, а й готова надавати послуги в цій сфері через відкриту платформу, втілюючи нашу концепцію «Перевершуючи можливості підключення», – сказав Юнг Сик Су, старший віце-президент підрозділу ІКТ Hyundai Motor Group.
Розширення сфери «Відкритих інновацій»
Щоб надати своїм клієнтам ще більше зручних і безпечних функцій відповідно до їх потреб, Hyundai планує стратегічні інвестиції в проекти, пов’язані із застосуванням штучного інтелекту. Вже сьогодні Hyundai CRADLE співпрацює з рядом високотехнологічних стартапів, які розробляють інноваційні технології мобільності. Один з прикладів – співпраця з компанією WayRay по розробці навігаційних систем з використанням доповненої реальності.
На виставці CES-2019 Hyundai CRADLE представляє абсолютно новий концепт – Elevate, який стане першим представником нової категорії високомобільних транспортних засобів – Ultimate Mobility Vehicle (UMV).
Концепт безпілотного транспортного засобу Elevate має ряд нових інженерних особливостей:
- Модульна платформа зі змінним кузовом-капсулою (вантажний і пасажирський варіанти)
- Роботизовані складні ноги з п’ятьма ступенями свободи і вбудованими електромоторами
- Здатність пересуватися в стилі ссавців або рептилій в різних напрямках
- Здатність долати перешкоди висотою і глибиною 1,5 метра
Інтер’єр пасажирської версії створений таким чином, щоб забезпечити максимальний комфорт при пересуванні по складному бездоріжжю. Hyundai CRADLE представила кілька варіантів кузовів-капсул концепту – робот-таксі, медичний автомобіль і рятувальний модуль.
Ще один напрямок розвитку технологій майбутнього від Hyundai – створення інтер’єру автомобіля 4 і 5 рівня автономності. На CES-2019 компанія показала, як виглядатиме салон автомобіля з високотехнологічним лобовим склом, яке може перетворюватися в інтерактивний екран, змінюючи ступінь прозорості і надаючи водієві потрібну йому інформацію про маршрут і стан систем автомобіля та багато іншого.
Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» – офіційний дистриб’ютор автомобілів всесвітньо відомого бренду HYUNDAI в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.