Новини та Акції

Тиждень «гарячих» цін на кросовер Hyundai Tucson

Бестселер марки Hyundai, кросовер Tucson, стає більш привабливим для потенціальних покупців завдяки спеціальній пропозиції від ТОВ «Хюндай Мотор Україна». Тільки впродовж одного тижня, з 8 до 15 липня, на усі комплектації цієї моделі 2019 року випуску діють «гарячі» ціни.

Тиждень «гарячих» цін на кросовер Hyundai Tucson
Hyundai Motor Group представила третє покоління двигунів з технологією CVVD

Hyundai Motor Group представила третє покоління двигунів з технологією CVVD

На спеціальному заході, який відбувся 3 липня 2019 року в Hyundai Motorstudio Goyang, керівництво Hyundai Motor Group представило новий двигун Smartstream G T-GDi об'ємом 1.6 літрів, оснащений інноваційною системою управління газорозподільним механізмом із глибиною і тривалістю відкриття клапанів, , що змінюються (CVVD).

ŠKODA в шістнадцятий раз підтримає Тур де Франс

ŠKODA вже шістнадцятий раз виступає в якості офіційного і транспортного партнера Тур де Франс. В цьому році автовиробник надасть 250 автомобілів для організації та супроводу велогонки. Очолювати основну групу гонщиків буде флагман ŠKODA SUPERB з директором Крістіаном Прюдомм (Christian Prudhomme).

ŠKODA в шістнадцятий раз підтримає Тур де Франс
Команда Hyundai Motorsport знову здобула перемогу на ралі Італії

Команда Hyundai Motorsport знову здобула перемогу на ралі Італії

У минулі вихідні команда Hyundai Motorsport, як й рік тому, святкувала перемогу на восьмому етапі Чемпіонату світу з ралі WRC-2019, який проходив в Італії на мальовничому острові Сардинія. Символічно, що й цього разу, як і роком раніше, перемога Hyundai Motorsport стала третьою за рахунком в шостому сезоні. Тільки на цей раз на вершині подіуму опинився не лідерський екіпаж Тьєррі Невілль/ Ніколя Жільсуль, а дует Дані Сордо/Карлос Де Барійо.

TOYOTA І SUBARU СПІЛЬНО РОЗРОБЛЯТИМУТЬ НОВУ ЕЛЕКТРИЧНУ ПЛАТФОРМУ ДЛЯ ПОЗАШЛЯХОВИКІВ BEV

Toyota і Subaru домовилися про розробку спільної платформи для електромобілів. Окрім того, два японських виробника мать намір разом створити модель електричного позашляховика в сегменті C-класу для продажу під власним брендом кожної компанії.

TOYOTA І SUBARU СПІЛЬНО РОЗРОБЛЯТИМУТЬ НОВУ ЕЛЕКТРИЧНУ ПЛАТФОРМУ ДЛЯ ПОЗАШЛЯХОВИКІВ BEV