Світова прем’єра Нового PEUGEOT E-3008

Зустрічайте Новий PEUGEOT E-3008, який відкриває новий рівень розвитку та новий рівень емоцій. Сьогодні PEUGEOT оголошує про заміну свого бестселера 3008 абсолютно новим електричним кросовером з кузовом «Фастбек». Уже до 2025 року PEUGEOT буде пропонувати в Європі найширший асортимент електромобілів серед інших Брендів-конкурентів. І справжній «локомотив» цієї масштабної трансформації дебютує вже зараз.

Бренд змінює бестселер PEUGEOT 3008 та випускає Новий PEUGEOT E-3008, демонструючи абсолютно новий рівень креативності дизайну, задоволення від водіння, технічних характеристик. Новинка готова запропонувати покупцям:

Кросовер PEUGEOT 3008 став справжнім бестселером, який за останні 7 років зачарував понад 1 320 000 клієнтів у 130 країнах світу. Найбільш титулований кросовер готовий і далі підкорювати п’єдестали та підкорювати серця мільйонів клієнтів, адже Бренд PEUGEOT вступає в нову еру власної історії, представляючи новий електричний кросовер-фастбек PEUGEOT E-3008.

Електромобіль PEUGEOT E-3008 є першою моделлю, яка використовує нову платформу Stellantis STLA Medium, що виводить Бренд на новий рівень технологічного розвитку. Ця інноваційна платформа була розроблена для того, щоб запропонувати найкращу в своєму класі продуктивність за найважливішими критеріями для клієнтів: великий запас ходу (до 700 км); мінімальний час підзарядки (30 хвилин), задоволення від водіння, високу потужність та ефективність.

Новий електромобіль PEUGEOT E-3008 буде вироблятися ексклюзивно на заводі в Сошо у Франції, продажі в Європі стартують вже з лютого 2024 року.

Лінійка моделі буде базуватись на двох основних комплектаціях – Allure та GT – з трьома пакетами опцій, щоб зробить вибір більш простим та зручним для клієнтів. Кросовер-фастбек PEUGEOT E-3008 буде запропоновано з трьома повністю електричними силовими установки: стандартний варіант потужністю 210 к.с.; версія LONG RANGE потужністю 230 к.с.; модифікація DUAL MOTOR потужністю 320 к.с. та повним приводом. Також для новинки будуть доступні гібридні силові агрегати, відповідно до ринку продажів.

НОВИЙ PEUGEOT Е-3008 ПІДІЙМАЄ КРЕАТИВНІСТЬ ДИЗАЙНУ НА РІВЕНЬ ВИЩЕ
З новим PEUGEOT E-3008, фірмовий дизайн Бренду переходить в нову еру – це час електромобілів, де привабливий та футуристичний стиль має органічно поєднуватись з ефективністю.

Обтічний «фастбек» з рисами хижака

Новий PEUGEOT E-3008 одразу пізнається завдяки стилю кузова кросовер-фастбек. Динамічний дизайн поєднано з гарною аеродинамікою (Cx 0,28) та елегантністю зовнішнього вигляду. Водночас PEUGEOT E-3008 пропонує ефективність використання розмірів, що є основою для чудового простору салону.

Пропорції «лева-хижака» досягнуті завдяки збалансованим розмірам кузова: довжина 4,54 м; ширина 1,89 м; висота 1,64 м. Новий кросовер PEUGEOT E-3008 залишається одним із найбільш компактніших «гравців» сегменту С-SUV серед 100% електромобілів. Водночас, новинка забезпечує багато простору для пасажирів в салоні та місткий багажник для їхніх валіз.

Високотехнологічна передня частина

Новий кросовер PEUGEOT E-3008 отримав й нове оформлення передньої частини кузова. У той час як культовий «світловий підпис» з трьома лініями-кігтями залишився на місці, оздоблення фар та решітки радикально оновлено. Передня частина новинки побудована навколо нової емблеми PEUGEOT, поєднуючи новий «світловий підпис» та відчуття безмежної решітки, чого вдалось досягти завдяки градієнту кольору кузова.

Дуже компактні фари інтегровані в тонку елегантну смужку, яка розташована над решіткою радіатора й охоплює всю передню частину кузова. Це відмінна риса дизайну, яка надає новому PEUGEOT E-3008 особливо пронизливого вигляду, підкреслює його сучасність та індивідуальність.

Світлодіодні фари (LED) використовуються на всіх версіях новинки. Та навіть більше: кросовер PEUGEOT E-3008 GT стандартно оснащується високотехнологічними матричними фарами PEUGEOT Pixel LED, які автоматично адаптують промінь світла відповідно до умов дорожнього руху. Завдяки цьому вдається досягти оптимального освітлення дороги, не заважаючи та не засліплюючи інших учасників руху.

Концепція «фастбек», переосмислена наново

Дизайнери PEUGEOT модернізували традиційний нахил лінії фастбеку в задній частині автомобіля за допомогою «літаючого» спойлера, що наче відокремлений від кузова. Ця інновація покращує стильний вигин задньої частини Нового PEUGEOT E-3008 та, одночасно, додатково оптимізує аеродинаміку.

Задня частина нового PEUGEOT E-3008 пропонує динамічний стиль, підкреслений фірмовим світловим малюнком із трьома «кігтями». До речі, навіть у 3D-виконанні для версії GT. Одночасно з цим, збережено гарний простір для людей на другому ряді сидінь та достатній об’єм багажника – 520 літрів, незалежно від типу двигуна, що ідентично до показників попередника.

НОВИЙ САЛОН PEUGEOT PANORAMIC I-COCKPIT® ДЛЯ НОВИХ ВРАЖЕНЬ ВІД КОЖНОЇ ПОДОРОЖІ

Незабутні враження від інновацій та елегантності, що доповнює зовнішність Нового PEUGEOT E-3008, знаходять своє продовження і в салоні. Адже нова концепція інтер’єру PEUGEOT Panoramic i-Cockpit® підіймає на новий рівень задоволення та враження від кожної подорожі.

Вигнутий «літаючий» панорамний 21-дюймовий HD-дисплей – як основа салону

Команда розробників PEUGEOT вирішила поєднати два з трьох основних елементів салону i-Cockpit®, а саме: піднятий над кермом екран та великий центральний сенсорний дисплей. Тепер вони інтегровані в єдиний вигнутий панорамний монітор, що складається з суцільної 21-дюймової HD-панелі, яка простягнулась від лівого краю панелі приладів аж до центральної консолі.

Цей панорамний дисплей наче «злітає» над панеллю приладів. Ефект левітації підкреслюється навколишнім світлодіодним освітленням, джерело якого розміщено за екраном. Розташований під зручним кутом для забезпечення оптимальної ергономіки, панорамний 21-дюймовий дисплей дещо вигнутий до водія – й водночас, він залишається ідеально доступним для пасажира.

Новий PEUGEOT E-3008 у версії Allure отримає салон PEUGEOT i-Cockpit® з двома 10-дюймовими цифровими екранами, які об’єднані в одну суцільну панорамну панель, створюючи такий самий плаваючий ефект, як і 21-дюймова панель з ефектом левітації.

Новий PEUGEOT E-3008 у версії GT стандартно оснащений суцільним 21-дюймовим HD-дисплеєм.

Оновлена архітектура та ергономіка салону

Новий інтер’єр PEUGEOT Panoramic i-Cockpit® має абсолютно нову архітектуру. Інновація полягає в тому, що панорамний екран встановлено на передній панелі за допомогою системи кріплення, які невидимі для водія та пасажирів в салоні. Таке розташування покращує доступність та видимість інформації, що відображається на 21-дюймовому панорамному сенсорному HD-екрані.

Крім того, в центральній частині передньої панелі розташовані блок сенсорних кнопок i-Toggles, які можна настроювати та запрограмувати для швидкого доступу до 10 улюблених функцій. Наприклад: телефонний виклик певного контакту; запуск навігації до потрібного пункту (дім, офіс); налаштування радіо на частоту улюбленої станції; встановлення вже вибраної ідеальної температури клімат-контролю. Джойстик керування АКПП тепер розташований праворуч від керма – поруч з кнопкою зупинки/запуску двигуна. Це дуже ергономічне рішення, яке дозволяє зупинити чи запустити двигун та керувати АКПП одним інтуїтивно-зрозумілим жестом руки.

Винятковий комфорт

Новий PEUGEOT E-3008 пропонує пасажирам розслаблюючий настрій, який починається з дуже просторого та світлого салону. Нові передні сидіння забезпечують винятковий комфорт завдяки поєднанню привабливого контурного дизайну та піно-наповнювача високої щільності. Для оздоблення сидінь використовуються виключно високоякісні матеріали – комбінація шкіри/тканини (версія Allure) або комбінація шкіри/алькантари (версія GT).

Передні сидіння Нового PEUGEOT E-3008 мають сертифікацію AGR (Aktion für Gesunder Rücken), як відзнаку від німецької асоціації лікарів та терапевтів, що сприяють дослідженням з запобіганню болю в спині. У версії GT передні сидіння також мають вентиляцію та масаж, а підігрів крісел передбачено не лише попереду, але й позаду.

Вперше в лінійці PEUGEOT передні сидіння можуть бути оснащені адаптивною боковою підтримкою, що надуваються або здуваються електронасосом, завдяки чому форма сидіння ідеально налаштовується до тіла кожної людини.

Для забезпечення здорової атмосфери в салоні, новий PEUGEOT E-3008 оснащений системою AQS (Air Quality System). Ця система постійно контролює якість повітря, що надходить в салон, й за необхідності може автоматично активувати рециркуляцію повітря. У комплектації GT контроль якості повітря доповнюється системою очищення Clean Cabin, яка фільтрує забруднюючі гази та частинки. Рівень чистоти та якості повітря відображається у правій частині панорамного дисплею.

Чудову звукоізоляцію можна додатково покращити за допомогою ламінованого подвійного скла передніх вікон у поєднанні з високоякісною системою Hi-Fi Focal® Premium. Остання є результатом багаторічної успішної співпраці між експертами PEUGEOT та команди Focal® – французького бренду, що спеціалізується на акустичних системах найвищого класу. Система Hi-Fi Focal® Premium включає в себе 10 динаміків, що зроблені за ексклюзивними запатентованими технологіями. Аудіосистема також включає в себе 12-канальний підсилювач потужністю 690 Вт, що відповідає D-класу.

Кросовер для міста
Завдяки компактним габаритам та найкращому показнику діаметра розпороту (10,6 м) серед усіх 100% електричних кросоверів-конкурентів, Новий PEUGEOT E-3008 виявляється дуже зручний в умовах міського руху. Для полегшення маневрування, він стандартно оснащений камерою заднього огляду, яка пропонує водію два ракурси: стандартний огляд позаду або огляд з висоти пташиного польоту. Ця камера має функцію омивання для збереження ідеальної чистоти лінзи та, відповідно, ідеального зображення за будь-яких погодних умов.

У якості опції, для Нового PEUGEOT E-3008 буде запропонована система PEUGEOT VisioPark 360. Завдяки чотирьом камерам та 12 датчикам по всьому периметру кузова, ця система забезпечує огляд на 360° всього навколишнього середовища. Це дозволяє уникнути подряпин від будь-яких перешкод, які знаходяться в зонах, непомітних для водія.

Розширені можливості напів-автономного водіння

Бренд PEUGEOT робить ще один крок до напів-автономного водіння завдяки системі Drive Assist Plus, доступній для Нового PEUGEOT E-3008.

Така комплексна система допомагає водію під час керування, використовуючи всі наявні датчики (камери, радар тощо) та інформацію з навігаційної системи. Численні системи і технології допомоги призначені для зменшення психічного/ментального навантаження на водія під час руху різноманітними дорогами та швидкісними заміськими магістралями.

Перелік допоміжних систем включає наступне:

Адаптивний круїз-контроль АСС із функцією Stop&Go та допоміжною системою підтримки смуги руху; ця технологія дозволяє керувати швидкістю руху та поворотом керма Нового PEUGEOT E-3008, щоб утримувати його на певній заданій швидкості та у певній смузі руху;

Напівавтоматична зміна смуги руху значно полегшує водіння на магістралях; водій може просто увімкнути індикатор потрібного напрямку (вправо/вліво) та натиснути кнопку «ОК» на кермі – далі система самостійно спрямує Новий PEUGEOT E-3008 до нової смуги, коли це буде зручно та безпечно.

Система попередньої рекомендації швидкості виявляє будь-які зміни обмеження швидкості, зчитуючи дорожні знаки та/або отримуючи інформацію з навігаційної системи; далі система пропонує водію обрати цю швидкість для адаптивного круїз-контролю. Якщо система виявляє дощ, то пропонує знизити швидкість відповідно до певних «дощових» обмежень – наприклад, зі 130 до 110 км/год. на автомагістралі.

Всі функції напів-автономного водіння вимагають підтвердження дій від водія. Відповідні датчики постійно контролюють, щоб водій тримав руки на кермі.

Повний спектр систем активної безпеки

Новий PEUGEOT E-3008 оснащено усіма новітніми технологіями активної безпеки, які наразі є у Бренда; особливо варто відзначити наступне…

Автоматичне екстрене гальмування та попередженням про можливість зіткнення – ця система виявляє транспортні засоби, пішоходів, велосипедистів; система працює вдень і вночі на швидкостях в діапазон 7-140 км/год.;

Активне попередження про виїзд зі смуги руху з корекцією в межах смугу руху;

Функція попередження про увагу водія, що фіксує втрату пильності водія шляхом аналізу траєкторії руху автомобіля;

Розширене розпізнавання дорожніх знаків з їх відображенням на панелі приладів – розпізнаються наступні знаки: обмеження швидкості, стоп/зупинка, односторонній рух, обгін заборонено, кінець заборони обгонів тощо;

Моніторинг «сліпих зон» дзеркал заднього огляду на збільшеній відстані – до 75 метрів;

Система контролю швидкості на спусках/підйомах – допомагає знизити ризики втрати контролю над транспортним засобом під час руху на схилі зі швидкістю нижче 30 км/год., працює на передачах для руху вперед або назад, дозволяє автоматично регулювати та підтримувати бажану швидкість;

Покращена анти-буксувальна система (Advanced Traction Control) дозволяє оптимізувати рівень зчеплення на слизьких поверхнях; передбачено вибір одного з трьох налаштувань – сніг, бруд, пісок.

ЩЕ БІЛЬШЕ ТЕХНО-ДОСКОНАЛОСТІ: НАСТУПНИЙ РІВЕНЬ ПОТУЖНОСТІ ТА МОЖЛИВОСТЕЙ КОМУНІКАЦІЇ
Нова електрична платформа STLA Medium від Концерну Stellantis, вперше представлена на моделі PEUGEOT E-3008, дозволяє Бренду повністю на 100% виправдати очікування покупців електромобілів щодо продуктивності, ефективності, запасу ходу, ємності акумулятора, швидкості зарядки.

Електрична платформа, яка встановлює нові стандарти класу

Новий кросовер PEUGEOT E-3008 є першою моделлю, що використовує нову платформу STLA Medium від Концерну Stellantis. Розроблена для майбутніх електромобілів всієї Групи, надсучасна електрична платформа задає нові стандарти класу на ринку.

Платформа STLA Medium BEV може запропонувати рекордний запас електроенергії в акумуляторі – до 98 кВт*год. для транспортного засобу з колісною базою звичних розмірів (адже колісна база Нового PEUGEOT E-3008 складає 2,73 м). Високоефективна конструкція акумулятора дозволяє Новому PEUGEOT E-3008 пропонувати найкращий запас ходу у своїй категорії – до 700 км – залишаючись при цьому доволі компактним (довжина 4,54 м) та зручним у повсякденному використанні.

Широкий вибір високопродуктивних електричних силових агрегатів

Від самого початку розроблений як електромобіль, Новий PEUGEOT E-3008 пропонує потрійну перевагу – адже він пропонує одразу три варіанти повністю електричних силових агрегатів з нульовим рівнем викидів! Це дозволяє повністю відповідати різноманітним потребам та вимогам різноманітних клієнтів.

– Версія 2WD – запас ходу 525 км*, привод на два колеса, потужність 157 кВт або 210 к.с.;
– Версія 4WD – запас ходу 525 км*; два електромотори, повний привод, потужність 240 кВт або 320 к.с.;
– Версія LONG RANGE – запас ходу 700 км*, привод на два колеса, потужність 170 кВт або 230 к.с.

Електромотори та тип приводу

Нове покоління синхронних електричних двигунів з постійними магнітами забезпечує більшу потужність та ефективність роботи. Версії з приводом на два колеса пропонують потужність 157 кВт (крутний момент 343 Нм) або 170 кВт (крутний момент 343 Нм).

Версія 4WD з двома електромоторами та повним приводом на всі чотири колеса забезпечує загальну потужність 240 кВт: попереду встановлено електромотор на 157 кВт та 343 Нм; позаду встановлено електромотор на 83 кВт та 166 Нм.

Електродвигуни розроблені та виготовляються спільним підприємством STELLANTIS-NIDEC в місті Тремері (Trémery), Франція.

Трансмісія у вигляді редуктору для електродвигуна виробляється на заводі Концерну Stellantis у місті Валансьєні (Valenciennes), Франція. Передавальне число версій з приводом на два колеса становить i=9,77.

Акумуляторна батарея

Акумулятор розташований під днищем електромобіля та забезпечує живлення електродвигуна або електродвигунів. Новітній літій-іонний акумулятор працює з напругою до 400 В та має хімічний склад типу NMC (Nickel, Manganese, Cobalt – Нікель, Марганець, Кобальт).

Інші бортові споживачі електроенергії (фори та ліхтарі, інформаційно-розважальна система, різноманітні підігріви тощо) живляться від стандартної автомобільної акумуляторної батареї з напругою 12 В; остання періодично заряджається від високовольтної батареї через інвертор-перетворювач.

У залежності від версії Нового PEUGEOT E-3008, можуть використовуватись різні за розміром літій-іонні акумулятори NMC; а саме:

– Версія 2WD з запасом ходу до 525 км* пропонує акумулятор ємністю 73 кВт*год.;
– Версія 4WD з запасом ходу до 525 км* пропонує акумулятор ємністю 73 кВт*год.;
– Версія LONG RANGE з запасом ходу до 700 км* пропонує акумулятор ємністю 98 кВт*год.
(*показники отримані за методикою тестового циклу WLTP та потребують остаточного підтвердження)

Новий PEUGEOT E-3008 оснащено рідинною системою терморегуляції для акумулятора. Використовується спеціальна циркулююча охолоджуюча рідина, завдяки чому вдається підтримувати оптимальну температуру акумуляторної батареї – для забезпечення дуже швидкої зарядки, досягнення максимального запасу ходу, гарантування довшого терміну служби акумулятора тощо.

Тепловий насос сприяє комфорту водія та пасажирів, а також він дозволяє заощадити енергію в акумуляторі – потім її можна використати для живлення електромоторів та, таким чином, проїхати ще більшу відстань.

Варто зауважити, що для електромобіля PEUGEOT E-3008 діють окремі умови гарантії на акумулятор – 8 років або 160 000 км пробігу, з гарантією збереження ємності на рівні 70% від стану нового акумулятора.

Можливості швидкої зарядки акумулятора змінним або постійним струмом

На лівому задньому крилі Нового PEUGEOT E-3008 розміщено комбінований зарядний порт, який підтримує зарядку в режимах «Mode 2/3» (змінний струм) або «Mode 4» (постійний струм).

Для заряджання змінним струмом (АС) доступні два типи вбудованих бортових зарядних пристроїв, що дозволяє повністю відповідати усім вимогам та побажанням клієнтів. Вже у стандартній комплектації запропоновано трифазний зарядний пристрій потужністю 11 кВт; у якості опції – доступний трифазний зарядний пристрій потужністю 22 кВт.

Для «швидкої» зарядки постійним струмом (DC) передбачено підключення в режимі «Mode 4» в комбінованому зарядному порту. В цьому випадку Новий PEUGEOT E-3008 підтримує потужність зарядки до 160 кВт, що дозволяє поповнювати акумуляторну батарею від 20 до 80% повної ємності лише за 30 хвилин або навіть швидше.

Гальмування та 3-ступенева рекуперація для накопичення енергії

Новий PEUGEOT E-3008 дозволяє інтуїтивно та легко регулювати рівень рекуперації енергії, а також рівень сповільнення. Таким чином можна збирати та накопичувати певну енергію під час гальмувань – й ця енергія потім дозволяє проїхати більшу відстань.

Використовуючи пелюстки за компактним кермом, водій можете активувати рекуперацію та обрати її інтенсивність. Лівий перемикач-пелюсток збільшує рекуперацію, а правий – відповідно, зменшує. Загалом доступно три рівні рекуперації енергії та інтенсивності сповільнення:
Низький рівень рекуперації (інтенсивність сповільнення -0,6 м/с²) – за відчуттями нагадує легке гальмування автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння;
Середній рівень рекуперації (інтенсивність сповільнення -1,2 м/с²) – для більш помітного гальмування, якщо педаль акселератора відпущена;
Високий рівень рекуперації (інтенсивність сповільнення -1,8 м/с²) – досягається максимальна рекуперація енергії завдяки максимальній інтенсивності сповільнення.
На середньому та високому рівні спрацювання рекуперації автоматично вмикаються задні стоп-сигнали.

Гібридні силові агрегати для Нового PEUGEOT 3008

Для завершення формувальння повного модельного ряду, Новий PEUGEOT 3008 також буде доступний з електрифікованими гібридними силовими агрегатами двох типів – традиційний гібрид (Hybrid) або гібрид з можливістю підзарядки (Plug-In Hybrid). Доступність певних версій буде залежати від потреб ринків. Детальна інформація про гібридні версії Нового PEUGEOT 3008 буде надана пізніше, ближче до моменту запуску продажів таких варіантів.

Надсучасна мультимедійна інформаційна система PEUGEOT – завжди «онлайн»

До переліку стандартного оснащення Нового PEUGEOT E-3008 у комплектації Allure вже включено мультимедійну систему PEUGEOT i-Connect®, яка забезпечує максимально широкі можливості підключення для життя в режимі «онлайн». Все завдяки сучасним функціям бездротового підключення та «віддзеркалення» смартфонів: Apple CarPlay та Android Auto.

Новий PEUGEOT E-3008 у комплектації GT пропонує ще більш цікавий технологічний досвід – завдяки мультимедійній системи PEUGEOT i-Connect® Advanced, яка пропонує високоефективну «онлайн»-навігацію TomTom з функцією планування подорожей. Така функція допомагає оптимально спланувати поїздки з урахуванням запасу ходу електромобіля та можливостей спрощення заряджання. Щоб розрахувати ідеальний маршрут, система враховує широкий спектр інформації – а саме: відстань, яку потрібно подолати; рівень заряду акумулятора на старті; бажаний рівень заряду акумулятора на фініші; швидкість руху; схили доріг; рівень споживання енергії; наявність зарядних пунктів на маршруті тощо.

Готовність до повного підключення

Всі версії Нового PEUGEOT E-3008 мають два порти USB-C, розташовані на передній частині центральної консолі: один – для заряджання та передачі даних; другий – виключно для заряджання. Новий PEUGEOT E-3008, оснащений системою PEUGEOT i-Connect® Advanced, має два додаткові порти USB-C для зарядки, розташовані в задній частині центральної консолі для пасажирів другого ряду.

Всі версії Нового PEUGEOT E-3008 оснащені трьома 12-вольтовими розетками, розташованими спереду та ззаду на центральній консолі, а також в багажнику. Нарешті, передбачено бездротовий зарядний пристрій потужністю до 15 Вт, який розташовано на центральній консолі під блоком i-Toggles.

Новий PEUGEOT E-5008

Відповідно до стратегії формування повної лінійки електромобілів PEUGEOT, невдовзі Бренд запустить електричний кросовер більшого розміру. Новий PEUGEOT E-5008 буде націлений на ширшу аудиторію покупців, які прагнуть отримати великий універсальний електричний кросовер. Більше інформації про Новий PEUGEOT E-5008 буде надано ближче до запуску моделі – на початку 2024 року.