Всього через кілька місяців після прем’єри нового седана, французька марка представляє нове покоління PEUGEOT 508 SW. Натхненний витонченою формою стріл, новий PEUGEOT 508 SW заново переосмислює все дизайнерські акценти в високо конкурентному сегменті ринку автомобілів D-класу. Візуально низький спортивний кузов надає автомобілю різкості, але зберігається ідеальний баланс між елегантністю і практичністю: просторий пасажирський салон і легкий доступ до великого багажника. Невеликий радіус повороту дозволить відчувати себе впевнено на будь-яких дорогах – як в місті, так і на магістральних дорогах. Він також оснащений новітнім поколінням PEUGEOT i-Cockpit® – технологічність кожної деталі закладена в ДНК бренду. Потужний, безпечний і комфортний – PEUGEOT 508 SW забезпечить яскраві відчуття від водіння.
Новинка Марки буде офіційно представлена на автосалоні в Парижі 2018 року, а європейські продажі почнуться з січня 2019 року.
Після радикального купе-седана в стилі «фастбек» ми представляємо універсал. І він такий же вражаючий. Новий PEUGEOT 508 SW – це яскравий приклад трансформації бренду і прекрасне доповнення модельного ряду. Від дизайну ліній кузова не відірвати очей, а функціональність вражає. Ми прагнемо зробити PEUGEOT провідним брендом преміум-класу.
Жан-Філіп Імпарато, PEUGEOT CEO
Сегмент переважаючих універсалів
Обсяг продажів автомобілів D-класу в Європі перевищує 1 400 000 штук на рік. За останні десять років в цій категорії лідирували універсали, незважаючи на постійне зростання пропозицій на ринку, особливо в сегменті кросоверів. Для довідки, в Європі кожен третій автомобіль D-класу – універсал.
D-клас включає в себе традиційні автомобілі з великим вантажним відсіком (більшість з них під лейблом великих виробників), а також преміум-пропозиції, де поєднуються просунутий дизайн і практичність.
Завдання PEUGEOT гранично ясна: створити об’єкт бажання, зламати усталені дизайнерські шаблони і дати рельєфну і сучасну форму, притаманну на сьогоднішній день преміальним маркам.
Дивовижний дизайн
“Новий PEUGEOT 508 SW створювався паралельно з седаном і отримав всі його якісні особливості. Відмінність моделі в його спортивності і дизайні, які абсолютно нетипові для даного сегмента. PEUGEOT 508 SW – це втілення амбіцій і бажань.”
Жиль Відаль, директор по дизайну PEUGEOT
Починаючи з PEUGEOT 504, створеного п’ятдесят років тому, марка завжди розробляла універсали на базі візуальних рис седанів. Це чітко видно і в новому PEUGEOT 508 SW – характерний стиль і динаміка, досягнута за рахунок поновлення пропорцій.
Завдяки функціональним рейлингам, спроектованим в відповідно до загального дизайну автомобіля, універсал майже такий же низький, як і седан – всього 1,42 м. Це майже на 6 см менше, ніж в попередньому поколінні. За рахунок модифікацій вдалося досягти оптимальної аеродинаміки і достатньої висоти ззаду, що відповідає стандартам сегмента.
Його довжина становить 4,78 м – всього на 3 см більше, ніж седан і на 5 см менше, в порівнянні з минулим поколінням. У нового PEUGEOT 508 SW гладкі, плавні лінії і низький дах.
Бічна лінія кузова виглядає тонше за рахунок безрамкових дверей, забезпечуючи при цьому і знижену площу скління. Точна підгонка деталей зменшила зазори, колеса відрегульовані так, щоб повністю заповнити колісні арки, антена даху була видалена.
Передня частина автомобіля вражає також, як і в седані. Агресивний дизайн створюють Full LED фари і вертикальна решітка радіатора PEUGEOT 508 зі знаменитим левом і цифрами 508 на передній кромці капота.
Чорна горизонтальна смуга, обрамлена тривимірними задніми ліхтарями, надає ще більше сили і сучасності образу. Завдяки автоматичного регулювання інтенсивності світла габаритних вогнів, фірмові «кігті» буде видно в будь-який час доби. Хромована подвійна вихлопна труба підкреслює спортивний дизайн універсалу.
Доступ до багажного відсіку здійснюється через задні двері, які можуть бути оснащені автоматичною системою підняття. Невелика висота і широкий отвір (на 6 см нижче універсалу і всього 63,5 см від землі) дозволяє з легкістю помістити навіть важкі предмети. Обсяг багажника становить 530 літрів, що трохи менше попередника – 560 літрів. Він лаконічний в дизайні і максимально функціональний.
Поріг багажника отримав накладку з нержавіючої сталі для полегшення завантаження. Комплектація GT включає в себе алюмінієві підлогові рейки і сітку для фіксації дрібної поклажі.
Модульність важлива для практичного універсала. Новий PEUGEOT 508 SW оснащений складним заднім рядом в пропорції 2 / 3-1 / 3 з функцією Magic Flat. За допомогою цієї функції сидіння можуть бути миттєво складені вдвічі. В результаті виходить практично плоска підлога із загальною місткістю 1780 літрів.
«Ми хотіли створити унікальний універсал зі сильним характером, який вигідно виділяв би його на ринку. Тому ми і наші інженери шукали технічні рішення, які забезпечать основоположні переваги SW в D-сегменті. Компактність досягається за рахунок практичного багажника з рівною конструкцією і чітких ліній. У свою чергу безкаркасні двері забезпечують комфортну посадку в автомобілі з дуже низьким дахом. Таким чином, наші інженери змогли зосередитися на елегантності і балансі без перевантаження стилю, адже дизайн автомобіля був і так вже дуже спортивним.
П’єр-Поль Матєї, шеф-дизайнер PEUGEOT 508
Незрівнянний салон, посилений концепцією PEUGEOT i-Cockpit®
Як і новий седан Peugeot 508, версія SW оснащена останнім поколінням концепції організації простору водія PEUGEOT i-Cockpit®.
Увага до деталей, точність складання і вибір матеріалів – все це дає водієві Peugeot 508 SW відчуття високої технологічності, де кожен елемент зроблений зі смаком.
Основними компонентами є:
- компактне шкіряне кермове колесо (перфоровані на GT Line і GT);
- автоматична коробка передач з механічним режимом перемикання, навколо куліси розташувалися відсіки для дрібної поклажі;
- в обробці приладової панелі, центральній консолі і дверних панелей використовується вуглецеве волокно або натуральне дерево (сірий дуб на GT Line / GT і Zebrano тільки на версії GT);
- сатинові хромовані вставки на рульовому колесі, дверних картах, вентиляційних отворах, а також на семи тумблерах і навколо центрального сенсорного екрану;
- Флокірована тканинне покриття на внутрішній стороні кишень для зберігання в дверях і в бардачку (для версій GT Line і GT).
Велику увагу приділено розташуванню і розмірам різних відсіків для зберігання речей. Наприклад, дві 1,5-літрові пляшки можна помістити в охолоджуваному бардачку, 1,0-літрову пляшку – в дверних картах і дві пляшки ємністю 0,5 л у відсіку під центральним підлокітником. Завдяки розумному розташуванню важеля трансмісії на поличці перед ним поміститься смартфон будь-якого розміру.
Пасажири на передньому сидінні можуть зануритися в ергономічні сидіння (з етикеткою AGR) і насолодитися п’ятьма програмами точкового масажу. Також для обробки салону пропонується широкий спектр матеріалів, таких як Alcantara® або шкіра Nappa. Остання пропонується в двох кольорах: чорний або темно-червоний (іменований Sellier).
Задні пасажирські сидіння можна опустити до 27 °, що дає додатковий комфорт. Також під час поїздки можна насолоджуватися панорамним скляним дахом. Широкий дверний отвір і безкаркасні двері дозволяє легко потрапити всередину салону. Що стосується освітлення в салоні, то вбудовані в панель даху окремі світлові індикатори – світлодіодні з сенсорним управлінням.
За розробку аудіосистеми класу hi-fi відповідала компанія FOCAL®, давній партнер французької марки. Завдяки 10 динаміків з ексклюзивною технологією FOCAL®, система забезпечує чистий, тонкий звук по всьому салону автомобіля. Динаміки оброблені металевими решітками, розташованими на чотирьох дверях.
Інтер’єр нового PEUGEOT 508 SW, як і екстер’єр, відображає стандарти якості марки і демонструє перевагу у багатьох аспектах комфорту і безпеки автомобіля.
Найвища безпеку завдяки значному набору технологій допомоги водієві
Новий PEUGEOT 508 SW пропонує широкий спектр систем активної безпеки, які відповідають суворим критеріям EuroNCAP. Перелік нових функцій в порівнянні з іншими моделями PEUGEOT:
- система нічного бачення, перша в сегменті. Складається з інфрачервоної камери для виявлення живих істот перед автомобілем у нічний час або в умовах низької видимості. Система забезпечує виявлення об’єктів на відстані до 200 м, за межами дальності світла, з центральним дисплеєм інфрачервоного бачення, який проектується на лобове скло;
- Адаптивний круїз-контроль з системою Stop & Go і автоматичною трансмісією EAT8 з регульованою дистанцією відстані між автомобілями. Автоматичний запуск автомобіля відбувається після зупинки більше 3 с. В іншому випадку функція повторно запускається натисканням педалі акселератора. Функція працює зі швидкості від 0 км / год;
- Асистент утримання руху в смузі з вибором смуги водієм (пов’язана з ACC Stop & Go);
- Full Park Assist з функцією контролю периметра Flank Guard (тільки з автоматичною коробкою передач EAT8). Система автоматично управляє напрямком руху, прискоренням і гальмуванням, щоб запаркуватися і покинути місце паркування;
- Full LED фари головного світла з EVS (статичне освітлення поворотів);
- Постійно діюча система ARS (адаптивна заднє підсвічування).
На додаток до цих функцій, у нового PEUGEOT 508 SW є і безліч інших допоміжних засобів:
- Новітня система активного гальмування Active Safety Brake (виявляє пішоходів і велосипедистів вдень і вночі на швидкості від 5 км / год до 140 км / год) і попереджає про небезпеку зіткнення;
- Активна система утримання в смузі (включаючи узбіччя доріг) з корекцією курсу з 65 км / год;
- Попередження водія про його втоми протягом тривалих періодів водіння зі швидкістю вище 65 км / год на основі аналізу мікрорухів рульового колеса;
- Автоматичне управління фарами;
- Розпізнавання знаків обмеження швидкості руху
- Розширене розпізнавання дорожніх знаків (знак «Стоп» і знаки, що забороняють рух);
- Система моніторингу сліпих зон (з корекцією курсу). Ця функція доступна з 12 км / ч.
Новий PEUGEOT 508 SW також вражає списком штатного мультимедійного обладнання:
- 3D-навігація;
- Mirror Screen, сумісний з протоколами Mirrorlink®, Android Auto ™ і Apple Carplay ™
- Індукційна зарядка для смартфонів (для пристроїв, сумісних зі стандартом Qi),
- 4 USB порту: 2 спереду біля важеля КПП і 2 в задній частині центральної консолі для пасажирів другого ряду;
- та ін.
Унікальний інтуїтивний досвід водіння
В PEUGEOT відчуття від водіння стоять на першому місці і є невід’ємною частиною ДНК бренду. Новий PEUGEOT 508 SW – уособлення кращих технологій PSA Group, таких як:
- Платформа EMP2 – зниження ваги (в середньому на 70 кг менше, ніж минуле покоління) з метою зниження витрати палива, підвищення пасивної безпеки і продуктивності;
- Новий метод зварювання кузова, посилений використанням 24 м структурного клею, що забезпечує більшу жорсткість і гарантію кращої міцності;
- Установка демпфірованного кріплення двигуна для оптимальної амортизації підвіски;
- Адаптація багатоважільної підвіски задньої осі, пов’язаної з активною підвіскою з регульованим демпфуванням, стандартно для виконання GT;
- Нова восьмиступінчаста автоматична коробка передач EAT8 з електроприводом важеля перемикання.
“Наша мета полягала в тому, щоб створити ідентифікуючу філософію і особливий досвід водіння седана. Ми застосували той же технічний пакет: колісна база, демпфіроване кріплення двигуна, підвіска задньої осі і електронне управління демпфуванням, в залежності від моделі. Результат такої ж, як і для седана, – ідеальний баланс між спортивністю, комфортом і безпекою.”
Ян Бонні, директор з питань динаміки автомобілів PEUGEOT
Новий PEUGEOT 508 SW оснащений двигунами PureTech і BlueHDi нового покоління (з розширеною технологією SCR).
На базі двигуна 1,6 PureTech розроблені два нових бензинових варіанту:
- PureTech 180 S & S EAT8;
- PureTech 225 S & S EAT8.
Чотири дизельні двигуни доступні на базі моторів BlueHDi 1,5 л і 2,0 л:
- BlueHDi 130 S & S BVM6;
- BlueHDi 130 S & S EAT8;
- BlueHDi 160 S & S EAT8;
- BlueHDi 180 S & S EAT8.
Всі ці двигуни вже сертифіковані за стандартами Euro6.d temp (відповідно до Євро-6), які вступлять в силу з січня 2020 року, і обмеження стосуватимуться, зокрема, викидів оксидів азоту. Значення CO2 автомобіля є кращими в класі; вони враховують нові технічні положення процедури ВПІМ, які спрямовані на узгодження рівнів споживання, схвалених випробуваннями.
У режимі ECO сімейство двигунів PureTech, в зв’язці з коробкою передач EAT8, автоматично перемикається в режим вільного ходу. Ця функція доступна з 25 до 130 км / год, коли дозволяють умови. Режим активується, якщо немає сигналу на педалі акселератора і повністю зрозумілий для водія. Він зменшує внутрішнє тертя в коробці передач і знижує витрату палива приблизно на 3%.
У другій половині 2019 року асортимент буде доповнений ефективним гібридним двигуном внутрішнього згоряння з розширеним діапазоном ZEV 50 км (цикл WLTP). Батареї будуть розташовані під другим рядом крісел, щоб зберегти місткий багажник.
Як і седан, новий PEUGEOT 508 SW буде випускатися на заводі в Мюлузе і з підтверджуючим знаком якості з Origine France Garantie.
Він буде представлений на наступному Паризькому автосалоні. У Європі новинка з’явиться з січня 2019 року, а на міжнародних ринках – у другій половині року.