Знову насолодитися футуристичним дизайном та універсальними можливостями нового Hyundai TUCSON можна у фільмі Sony Pictures UNCHARTED: НЕЗВІДАНЕ. Для того, щоб додати гострих відчуттів і азарту був розроблений прототип моделі TUCSON під назвою “Звір”.
Окрім прототипу TUCSON-“Звір”, у телестрічці з’являться популярні серійні моделі Hyundai Motor: TUCSON, Genesis G90, Genesis G80 і Genesis GV80. Прем‘єра фільму в Україні запланована на 10 лютого, 2020.
“Hyundai TUCSON – це надзвичайно здібний кросовер, який здатний впоратись з будь-якими викликами та пригодами, що можуть виникнути під час пошуку скарбів. – зазначив Томас Шемера, виконавчий віцепрезидент, глобальний директор з маркетингу в Hyundai Motor Company. “UNCHARTED: НЕЗВІДАНЕ” – це розважальний проєкт з мільйонами шанувальників у всьому світі, і ми раді їм продемонструвати можливості та технології наших автомобілів, що гармонійно підходять до фільму Sony Pictures. Наша недавня співпраця з кінострічкою “Людина-павук: немає шляху додому” мала величезний успіх у просуванні IONIQ 5 і TUCSON, і ми з нетерпінням чекаємо на розвиток цього імпульсу з UNCHARTED: НЕЗВІДАНЕ.
Пригодницький бойовик Sony Pictures, заснований на популярній відеогрі PlayStation з одноіменою назвою, UNCHARTED: НЕЗВІДАНЕ від Naughty Dog.
Проектно-технічний центр Hyundai в Ірвіні, штат Каліфорнія, та Sony Pictures співпрацювали над дизайном концепції TUCSON-“Звір”, який відрізняється харизматичним зовнішнім виглядом з посиленими бамперами та шинами. Додаткове спорядження, що закріплене на автомобілі так і надихає до пригод та полювання за скарбами.
“Команда Hyundai створила веселу та глобальну кампанію, яка об’єднує людей, що люблять пригоди по всьому світу. Це є яскравим свідченням того, що партнерство між компаніями у роботі над кінострічкою є напрочуд вдалим” – сказав Джеффрі Годсік, віцепрезидент із глобального партнерства та бренд-менеджменту в Sony Pictures Entertainment.
У рамках маркетингової діяльності з просування та популяризації пригодницьких ідей фільму Hyundai Motor запустила глобальну кампанію, частина якої буде проходити і в Україні. У низці кінотеатрах та в мережі інтернет будуть презентовані короткі тематичні розважальні відеоролики з головним героєм фільму та Hyundai TUCSON, також Hyundai Motor Україна у своїх соцмережах буде проводити конкурси, переможці яких отримають квитки для перегляду кінострічки UNCHARTED: НЕЗВІДАНЕ.