JAC та UBER Brazil офіційно встановили стратегічне партнерство

Нещодавно JAC та UBER Brazil офіційно уклали стратегічну партнерську угоду, щоб надати стимули для придбання електромобілів e-JS1 для водіїв UBER по всій Бразилії.

Широке використання виключно електричних транспортних засобів може не тільки допомогти водіям заощадити щоденні витрати на поїздки, але й сприяти використання екологічного та енергоефективного міського транспорту в своїй країні.

У середині грудня минулого року компанія UBER офіційно оприлюднила план стратегічної співпраці на своєму веб-сайті та в додатку. Це надало нового прориву в продажах JAC e-JS1, що значно підвищило доступність і популярність бренду JAC у цій латиноамериканській країні.

Крім того, e-JS1 отримав нагороду «Best Resale Award 2023», присуджену компанією Kelley Blue Book (скорочено KBB) на бразильському ринку. Ця нагорода є офіційним сертифікатом найкращої вартості серед вживаних електромобілів на бразильському автомобільному ринку.

Ресурс Kelley Blue Book надає інформацію про рівень знецінення автомобілів на вторинному ринку порівняно з ціною їх придбання в автосалоні. Зокрема, JAC E-JS1 втрачає лише 7,03% від початкової вартості, тоді як Audi e-tron GT – 9,35%, а Mini Electric – 12,24%.

UBER — американська компанія, що створила однойменний мобільний застосунок для пошуку, виклику та оплати таксі, яка наразі оцінюється в 128,5 мільярдів доларів США. Вона є лідером у світі серед подібних платформ і найціннішою стартап-компанією.

Водночас UBER має понад 1 мільйон зареєстрованих водіїв у Бразилії та продовжує зростати. До 2040 року UBER прагне стати повністю електричною екологічною платформою, яка використовуватиме виключно транспортні засоби з нульовим рівнем викидів.

Стратегічна співпраця між двома сторонами є не лише ефективним виконанням місії UBER «Стати зеленою громадською платформою», а й зеленою рушійною силою для JAC, щоб продовжувати сприянню розвитку низьковуглецевої трансформації в світі.