За підсумками 2020 року, Бренд PEUGEOT добився історичного результату на українському автомобільному ринку: 5 місце в загальному заліку! Також в 2020 році зафіксований вражаюче зростання продажів – на 28,5% щодо показників 2019 року. Загалом реалізовано понад 4,3 тис. автомобілів. Відмінні результати на ринку України до знакової події в історії PEUGEOT – 210-річного ювілею Бренду!
Минулий 2020 рік виявився непростим для всього світу в цілому, і для України зокрема. Негативні ситуації, пов’язані з карантинними обмеженнями, складністю прогнозування завтрашнього дня, і навіть короткочасне повне закриття автосалонів, позначилися на українському автомобільному ринку – за підсумками 2020 року в Україні продано 95,5 тис. автомобілів (легкові і комерційні), що на 2,2 % менше рівня продажів в 2019 році. Однак Бренд PEUGEOT зумів не тільки утримати свої позиції, але навіть наростити продажі: за підсумками 2020 року в Україні продано 4 322 автомобіля PEUGEOT – на 28,5% більше в порівнянні з підсумками 2019 року.
Крім того, за підсумками року Бренд PEUGEOT зайняв частку ринку понад 4,5% і увійшов ТОП-5 рейтингу серед всіх «гравців» на автомобільному ринку України – історичне досягнення! Причому в липні PEUGEOT показав ще одне історичне досягнення, нехай і короткочасне: третє місце в загальному рейтингу Брендів! Кінець року ознаменувався ще однією перемогою – в грудні 2020 го Бренд PEUGEOT піднявся на четверте місце в загальній заліку, немов натякаючи: «чекайте нових перемог у 2021 році». Є відразу кілька причин успіхів в 2020 році і впевненого прагнення нових досягнень в 2021 році: давайте розглянемо деталі.
Новинки та бестселери Бренда PEUGEOT в 2020 році, причина успіху в 2021 році
Настільки високих результатів протягом року вдалося досягти, перш за все, завдяки грамотно сформованій модельній лінійці. Так, в 2020 році Бренд запустив в Україні кросовер PEUGEOT 2008 другого покоління, який швидко став улюбленцем покупців – за 2020 рік продано 698 автомобілів, в жовтні автомобіль навіть став лідером класу B-SUV. У числі інших бестселерів Бренду обов’язково слід зазначити кросовер PEUGEOT 3008 з результатом в 612 проданих автомобілів. Крім того, відмінні продажі показав сімейний мінівен PEUGEOT Rifter – 818 автомобілів за підсумками 2020 року: http://product/peugeot-rifter/приблизно вдвічі більше, ніж було реалізовано в 2019-му році. Нарешті, найбільш популярним легковим автомобілем Бренду в країні став седан PEUGEOT 301, який вже відмінно перевірений часом і дорогами України – за 2020 рік продано 1408 автомобілів, що на 58% більше відносно продажів моделі в 2019 році.
Важливою складовою успіху Бренда PEUGEOT в Україні є лінійка легких комерційних автомобілів (LCV). Широкий модельний ряд, автомобілі з різною вантажопідйомністю і корисним об’ємом вантажного відсіку, економічні дизельні мотори – все це приваблює численних покупців. Так, за підсумками 2020 року в Україні було продано 1286 комерційних автомобілів PEUGEOT, що на 30% більше в порівнянні з результатами 2019 року. Дані результати дозволили увійти в ТОП-3 ринку LCV і зайняти більше 14% ринку. Завдяки широким можливостям трансформації та створенню індивідуальних рішень по запитах клієнтів, високій якості збірки і низькій витраті палива, фургони Бренда PEUGEOT вибирають фірми для далеких перевезень, великі будівельні компанії, медичні установи та фармацевтичні компанії, тд.
Нарешті, варто відзначити старт прийому замовлень на оновлений кросовер PEUGEOT 3008. Початкові версії і прайс-листи на автомобіль були оголошені під кінець 2020 року – і можна не сумніватися, що цей автомобіль стане одним з головних бестселерів Бренду в 2021 році. Однією з найважливіших новинок – але не єдиною: українців чекає багато цікавого від Бренду PEUGEOT!
Розвиток супутніх послуг: завжди в режимі «онлайн», скорочення витрат на утримання, більш вигідні кредити
У минулому 2020 році Бренд PEUGEOT зосередив свою увагу на наданні зручних і зрозумілих послуг для нових і вже існуючих клієнтів. Даний підхід дозволив гідно відповісти на всі вимоги та виклики, який поставив непростий рік.
Так, карантинні обмеження 2020 року показали, що автомобіль – це не тільки свобода пересування, а й засіб особистої безпеки. Тому, навіть не дивлячись на карантинні обмеження, збереглася необхідність покупки особистого автомобіля. Бренд PEUGEOT вчасно вловив нові тенденції на ринку – і реалізував послугу перегляду наявності автомобілів на складах в режимі «онлайн». Справжня знахідка для нових клієнтів! Адже тепер кожна людина може в реальному часі знайти бажаний автомобіль, простежити наявність конкретного автомобіля у конкретного дилера, і в підсумку – зробити покупку.
Для вже існуючих власників автомобілів PEUGEOT також були підготовлені нові зручні сервіси. Наприклад, тепер записатися на сервіс можна в режимі «онлайн». Більше не потрібно попередніх дзвінків, узгодження часу, опису мети візиту на СТО: всього пара хвилин на сайті PEUGEOT – і клієнт зареєстрований для відвідування сервісу у обраного дилера Бренду.
До слова, навіть для проведення регламентного ТО тепер сервіс доведеться відвідувати рідше – адже починаючи з 2020 року для автомобілів PEUGEOT встановлені нові, збільшені інтервали технічного обслуговування (ТО), що підкреслює впевненість Брендів в якості своїх автомобілів і дозволяє зробити їх експлуатацію більш вигідною для власників . Якщо раніше періодичність сервісного обслуговування становила 10 тис. км (операція по заміні масла і фільтра), то тепер міжсервісний інтервал для легкових автомобілів збільшений до 15-20 тис. км пробігу, а для комерційних моделей – навіть до 30 тис. км пробігу (в залежно від моделі автомобіля і типу двигуна). Дане сервісне нововведення дозволяє автолюбителю знизити витрати на експлуатацію та утримання свого автомобіля, причому економія може досягати 48%!
Нарешті, в 2020-му році змінилися умови програми фінансування покупки PEUGEOT FINANCE. Бренд PEUGEOT запропонував клієнтам нові, більш вигідні умови кредитування для покупців автомобілів в Україні. По-перше, спеціальні кредити під 0,01% річних: терміном на 3 роки, з авансовим платежем лише 10% від ціни автомобіля. По-друге, значно поліпшені умови на інші кредитні програми – знижені процентні ставки, зменшена або зовсім відсутня разова комісія банку.
Соціальна відповідальність Бренду PEUGEOT: ремонт автомобілів швидкої медичної допомоги
Навесні 2020 року, під час величезної соціальної напруги в суспільстві і необхідності будь-якої підтримки, медична служба України знайшла надійного партнера в вигляді «Пежо Сітроен Україна»: унікальна програма передбачала можливість безкоштовного сервісного обслуговування і ремонту автомобілів швидкої медичної допомоги. Програма діяла по всій Україні, в різних містах і областях, сервісні партнери виконували ремонт максимально якісно і швидко. За місяць роботи програми – з 17 квітня по 16 травня – було обслужено та/або відремонтовано 100 автомобілів швидкої медичної допомоги на базі PEUGEOT Boxer і CITROЁN Jumper. Участь в програмі взяло 24 дилерських центри, розташованих в 16 регіонах країни – таким чином, була покрита фактично вся територія України. Загальна вартість робіт склала 2,6 млн. грн., було усунуто понад 300 несправностей. Але ж за цими ремонтами стоїть не тільки «здоров’я» автомобілів, але також здоров’я або навіть життя українців, до яких автомобілі швидкої медичної допомоги змогли приїхати на виклик.
Перемоги Бренду в Україні: PEUGEOT 508 – «Автомобіль року 2020», PEUGEOT 2008 – претендент на титул
Минулий 2020 подарував не тільки складнощі, але і причини для радості. Одним з кращих знаменних моментів року стала перемога PEUGEOT 508 у всеукраїнській акції «Автомобіль року в Україні 2020»! І цю перемогу автомобіль заслужив по праву: стильний і динамічний вигляд, розкішний салон, чудові ходові якості, інноваційне і навіть унікальне обладнання для класу – наприклад, система нічного бачення або сидіння з багатозонним масажем спини.
Зараз в гонку за титул «Автомобіль року в Україні 2021» включився новий SUV PEUGEOT 2008, який робить ставку на оригінальність дизайну, відмінний комфорт їзди, широкий вибір силових агрегатів. Цей автомобіль претендує на титул кращого кросовера в Україні – і у нього є всі шанси для перемоги!
Святкування 210-річного ювілею PEUGEOT в світі і в Україні
У минулому 2020 році Бренд PEUGEOT відзначав важливу дату в історії – 210 років з моменту заснування компанії. За свою історію Бренд пройшов шлях від маленької сімейної сталеварної майстерні до всесвітньо відомого виробника якісних і інноваційних автомобілів. На честь свого ювілею, Бренд PEUGEOT розгорнув масштабну рекламну кампанію зі звучним слоганом «2-1-0 – Поїхали!»: Своєрідний «відлік» до нової вісі розвитку, нових вершин, нових перемог.
Комплексна рекламна кампанія включала в себе безліч елементів: перетворення логотипу – Лев зі стрілою, як відсилка до одного з найперших логотипів PEUGEOT, запуск в соціальних мережах серії коротких роликів про історію Бренда, голосування в інтернеті за кращий легендарний автомобіль PEUGEOT. І, звичайно, спеціальні цінові пропозиції для покупців.
Так, для українських шанувальників Бренду в період з 1 по 30 жовтня діяли особливі умови покупки автомобілів, плюс пропонувався гарантований подарунок від Бренду. У результаті вдалося залучити близько 1,1 тис. чоловік, в період промо-кампанії трафік на офіційному сайті Бренду виріс на більш, ніж на 40%, а трафік в салонах Бренду PEUGEOT виріс на 15% в порівнянні з минулим місяцем.
У підсумку: 2020 рік показав, що Бренд PEUGEOT готовий розвиватися навіть в непростих ринкових умовах, пропонуючи своїм новим і вже існуючим клієнтам «гарячі» автомобілі-новинки, максимум уваги до запитів, вигоди при покупці або експлуатації автомобіля, поліпшення переліку послуг, що надаються, тд. Так було завжди – так буде і в майбутньому.