Новини та Акції

WRC-2019: перша перемога Hyundai Motorsport у сезоні

Гонка у Франції виявилася «золотою» для екіпажу Тьєррі Невілля і Ніколя Жільсуля, що входить в команду Hyundai Motorsport, яка бореться за перемогу в Чемпіонаті світу з ралі WRC-2019. Протягом трьох попередніх етапів бельгійський дует шукав шляхи до п'єдесталу, займаючи місця з другого по четверте, і тільки з четвертого разу представникам Hyundai Motorsport посміхнулася удача.

WRC-2019: перша перемога Hyundai Motorsport у сезоні
Hyundai Venue: субкомпактний кросовер для підприємців

Hyundai Venue: субкомпактний кросовер для підприємців

Компанія Hyundai Motor оприлюднила назву нового субкомпактного кросовера, цільовою аудиторією якого стануть міські підприємці. Модель отримала назву Venue, що перекладається як «місце зустрічі», а в інтерпретації автовиробника - «місце зустрічі всередині автомобіля».

Hyundai Palisade став переможцем премії Red Dot Award-2019

(Рус) Восьмиместный внедорожник Palisade, флагман SUV-линейки бренда Hyundai, получил высокую награду Международного конкурса промышленного дизайна Red Dot Award-2019. Уникальная стилистика модели была особо отмечена жюри конкурса, которое присудило победу Palisade в категории «Автомобили и Мотоциклы».

Hyundai Palisade став переможцем премії Red Dot Award-2019
Hyundai Tucson N Line перетворили на арт-об’єкт

Hyundai Tucson N Line перетворили на арт-об’єкт

Минулого тижня компанія Hyundai Motor показала, як виглядає кросовер Tucson, «приміряв» спортивний пакет N Line. Щоб підкреслити унікальний характер цього автомобіля, Hyundai Motor залучила талановитого німецького ілюстратора і графічного дизайнера Андреаса Прейса, який спеціалізується на створенні муралів, живих картин і абстрактних експозицій з дерева і паперу. Художник створив з кросоверу справжній арт-об'єкт «Drive A Statement».

ŠKODA передала клієнтам 90 900 автомобілів по всьому світу в лютому

Продажі автомобілів ŠKODA демонструють позитивну динаміку зростання. У Західній Європі продажі збільшилися на 7,2%. На найбільшому ринку Європи в Німеччині, а також у Франції, Швейцарії, Данії, Португалії, Сербії та країнах Балтії були зафіксовані значні показники зростання. Бестселером бренду залишається OCTAVIA, а моделі SUV продовжують користуватися великим попитом.

ŠKODA передала клієнтам 90 900 автомобілів по всьому світу в лютому