Новини та Акції

«Ні» смартфону на дорозі: Hyundai запускає III етап освітнього проекту H-Road

У жовтні 2018 року стартує Національна інформаційна кампанія H-Road, ініціатором якої є «Хюндай Мотор Україна». Вже третій рік поспіль завдяки проекту H-Road компанія намагається привернути увагу суспільства до особистої відповідальності всіх учасників руху за дотримання ПДР (правил дорожнього руху) та покращення культури водіння. Цього року одночасно з Україною освітній проект реалізують Казахстан і Сербія. В Україні H-Road привертає увагу до проблеми використання смартфонів на дорозі як пішоходами, так і водіями.

«Ні» смартфону на дорозі: Hyundai запускає III етап освітнього проекту H-Road
Hyundai Motor отримала титул «Red Dot: Бренд року 2018»

Hyundai Motor отримала титул «Red Dot: Бренд року 2018»

Компанія Hyundai Motor знову здобула перемогу у Red Dot Awards, удостоївшись почесного звання «Red Dot: Бренд року 2018» і додавши цей титул до п'яти отриманих раніше нагород Communication Design-2018. Офіційна церемонія вшанування переможця і вручення нагороди відбудеться 26 жовтня у Берліні.

У «Хюндай Мотор Україна» визначили кращого механіка року

8-9 жовтня 2018 року відбувся фінальний етап Олімпіади Професійної майстерності технічних фахівців (механіків) дилерській мережі ТОВ «Хюндай Мотор Україна», у якому взяли участь 8 кращих співробітників офіційних дилерських центрів Hyundai. Переможцем Олімпіади став фахівець дилерського центру «Автотрейдінг Харків» Олексій Хлопко, який представлятиме Україну на Міжнародному Чемпіонаті технічних фахівців Hyundai в Південній Кореї у 2019 році.

У «Хюндай Мотор Україна» визначили кращого механіка року
Hyundai Motor утримує лідерські позиції в рейтингу Interbrand четвертий рік поспіль

Hyundai Motor утримує лідерські позиції в рейтингу Interbrand четвертий рік поспіль

Впродовж останніх чотирьох років Hyundai Motor незмінно входить до числа лідерів рейтингу 40 світових брендів, який складає Interbrand, провідне консалтингове агентство в галузі брендингу. У 2018 році компанія зайняла 36-е місце в рейтингу найбільш цінних світових брендів, незважаючи на складні економічні умови на багатьох світових ринках. Ринкова вартість бренду Hyundai зросла до 13,535 млрд. доларів - це на 3% більше, ніж у попередньому році.

Впевненість, прогрес і продуктивність: новинки Hyundai на Паризькому автосалоні-2018

У цьому році компанія Hyundai Motor здивувала відвідувачів Паризького мотор-шоу експозицією, створеною в дусі концепту Hyundai Motor Studio Paris, де увесь простір розділено на три функціональні зони: «Впевненість», «Прогрес» і «Продуктивність». У кожній з них гості автосалону зможуть ознайомитися з новими моделями та інноваційними технологіями, які компанія вже впроваджує у свої автомобілі або готується зробити це в найближчому майбутньому.

Впевненість, прогрес і продуктивність: новинки Hyundai на Паризькому автосалоні-2018