8 березня на Женевському автосалоні PEUGEOT представить скульптуру Лева екстраординарних масштабів. За задумом авторів, скульптура символізує гордість, силу і перевагу бренду, а також його 200-річну історію. Це видовищне і позачасове твір мистецтва було створено фахівцями з дизайну PEUGEOT в якості нового символу компанії.
На Женевському автосалоні Льву відведена важлива роль – нового посла марки. Монументальний арт-об’єкт довжиною 12,5 метрів і висотою 4,8 метра уособлює вищий стандарт якості без компромісів PEUGEOT, прихильність яким твердо закріплена в ДНК бренду.
Емблема компанії PEUGEOT – Лев, що йде по стрілці, був вперше представлений в 1858 році, 160 років тому. Він символізує три якості лез для пив, які в позаминулому столітті виготовляла компанія PEUGEOT: гнучкість, міцність зубів і швидкість різання. Стрілка передає поняття швидкості.
Ця скульптура була створена в лабораторії дизайну PEUGEOT. Місія співробітників цього підрозділу – використовувати весь досвід PEUGEOT для розробки неавтомобільних продуктів бренду і працювати з клієнтами за межами автомобільного світу.
«У цьому монументальному Львові дизайнери зобразили культовий, вічний дизайн з плавними, виліпленими поверхнями. Його вражаючі розміри підкреслюють міцний, потужний і непохитний характер Льва. Положення, пластика рухів – з усією міццю і силою, рішуче, але без агресії – передає спокій і впевненість у майбутньому », – пояснює Жиль Відаль, шеф-дизайнер PEUGEOT.