Напередодні виходу фільму в кінотеатрах 17 грудня, Hyundai Motor Company запустила комплексну маркетингову програму, що містить широкомаштабну телевізійну рекламу та різноманітні цифрові рекламні заходи. Кампанія здійснюється у рамках глобального рекламного партнерства між Hyundai Motor і Sony Pictures, що компанії уклали у травні 2020 року. Мета партнерства – продемонструвати бачення людиноцентричної мобільності, за допомогою продуктів і технологічних інновацій.
“Присутність IONIQ 5 та TUCSON у фільмі “Людина-павук: Немає шляху додому” – це перша важлива віха в стратегічному партнерстві між Hyundai Motor Company і Sony Pictures Entertainment”, – зазначив Томас Шемера, виконавчий віцепрезидент і глобальний директор з маркетингу Hyundai Motor Company. “Ми очікуємо великого маркетингового впливу від цієї співпраці. Цей захопливий фільм і два автомобілі, що залучені в ключових моментах сюжетної лінії, збадьорять мільйони глядачів по всьому світу.
“Hyundai – це синонім передових технологій та інноваційного дизайну, тому не дивно, що саме вони розробили таку динамічну маркетингову кампанію для IONIQ 5 та TUCSON. Ми не сумніваємося, що шанувальники Людини-павука отримають масу задоволення від цієї інноваційної співпраці”, – сказав Джеффрі Годсік, віцепрезидент із глобального партнерства та управління брендами в Sony Pictures Entertainment.
Окрім самого продакплейсмету, Hyundai Motor буде здійснювати широкомасштабну маркетингову кампанію рекламних інтеграцій в продукти, що пов’язані з фільмом. Серед них – рекламний ролик “One Way Home”, робота режисера трьох останніх фільмів про Людину-павука Джоні Уоттса. У головній ролі зіграють Том Холланд (Людини-павук) та Джейкоб Баталон (Нед Лідс, найкращий друг Тома).
Також у плани Hyundai у 2022 році входить колаборація з кінострічкою «Незвідане» та продовженням оскароносного анімаційного фільму, “Людина-павук: Через всесвіт”, прем’єри яких заплановані відповідно на лютий та жовтень 2022 року.