Компанія Hyundai Motor офіційно відкрила представництво корпоративного венчурного підрозділу Hyundai CRADLE в Берліні (Німеччина). Це третій офіс CRADLE в світі: штаб-квартира підрозділу знаходиться в Силіконовій долині (США), а перший іноземний офіс компанії був відкритий у Тель-Авіві (Ізраїль).
Hyundai CRADLE співпрацює і активно інвестує в перспективні глобальні стартапи, щоб прискорити розробку передових технологій, які допоможуть у розвитку майбутньої мобільності, розумних міст і екологічних інновацій. Підрозділ CRADLE у Берліні буде співпрацювати зі стартапами, університетами та стратегічними партнерами, що займаються розвитком «проривних інновацій» в європейському регіоні.
«Німеччина відома своїм промисловим виробництвом, дизайном і високою якістю продукції. Берлін, в свою чергу, є хабом, що динамічно розвивається, з міжнародною репутацією в області цифрових інновацій, і саме тому ми вирішили відкрити європейську штаб-квартиру в столиці Німеччини. Як стратегічний інвестор, ми вивчаємо проривні технічні та бізнес-ідеї і будемо підтримувати європейські дослідження і технологічні розробки на регіональному рівні. У портфелі нашої компанії вже є кілька перспективних партнерських проектів з компаніями з Європи. Ми відкриті до пропозицій і в найближчому майбутньому налагодимо співпрацю з новими компаніями», – сказав Едвін Еріксен, голова Hyundai CRADLE Berlin.
У свою чергу Джон Су, віце-президент і голова штаб-квартири Hyundai CRADLE в Силіконовій долині, заявив, що «місія компанії полягає в тому, щоб прискорити перетворення Hyundai Motor Group в світового лідера в сфері майбутньої мобільності». За його словами, Європа має багатий творчий потенціал і підприємницький дух. «Довгострокова стратегія нашої компанії передбачає створення нових мобільних платформ для поліпшення життя і пересування людей у містах Європи, тому Hyundai робить значний крок вперед, відкриваючи підрозділ CRADLE у Берліні», – підкреслив пан Джон Су.
Наразі CRADLE співпрацює з кількома європейськими підприємствами, акселераторами та інноваційними платформами:
- Earlybird – венчурний інвестор з Берліна, орієнтований на європейських технологічних інноваторів. Компанія Earlybird була заснована у 1997 році, в даний час керує більш ніж 1 млрд. євро в активах, які перебувають під управлінням, має 30 реалізованих проектів. Hyundai уклав угоду з Earlybird Digital West в якості довгострокового партнера.
- WayRay AG – швейцарський стартап, що спеціалізується на високотехнологічних інноваціях і є піонером в розробці голографічних систем відображення доповненої реальності (AR) для транспортних засобів. Hyundai зробила стратегічні інвестиції в WayRay для розробки першої в світі голографічного системи навігації AR.
- NUMA: Data City – піонер інновацій у Франції. Hyundai працює з NUMA в програмі DataCity. DataCity – це унікальна партнерська програма, що об’єднує муніципалітет Парижу, корпоративних партнерів і ряд стартапів для розробки інноваційних практичних рішень міських питань з використанням великих даних. Разом з Total в якості корпоративного партнера і стартапу AI Greentropism, що спеціалізується на спектроскопії, Hyundai веде розробку рішення, яке значно поліпшить майбутні можливості спільного використання автомобілів.
- Intelligent Mobility Accelerator – Hyundai розпочинає співпрацю з Transport System Catapult, елітним центром технологій та інновацій Великобританії, і Wayra UK, провідним світовим бізнес-акселератором стартапів, який є частиною Telefónica Open Future, для роботи з передовими стартапами з високим потенціалом росту в транспортній галузі Великобританії.
- Startup Autobahn – одна з найбільших і найуспішніших інноваційних платформ в Європі, орієнтована на апаратні та програмні ідеї, які забезпечать майбутнє мобільності. Беручи участь в корпоративній спеціалізованій програмі мобільності, Hyundai CRADLE Berlin шукає перспективні технологічні стартапи для спільної реалізації пілотних проектів Hyundai Motor Group.
Компанії-партнери європейського підрозділу Hyundai CRADLE отримають фінансову підтримку разом з наданням бізнес-технологій та досвіду Hyundai, щоб допомогти їм у формуванні їх ринкової вартості і реалізації їх стратегій. Вони також матимуть можливість використовувати глобальний бренд Hyundai Motor Group і його лідируючі позиції на ринку.