- Високу динаміку продемонстрували ринки Західної (+ 7,2%) і Східної (+ 13,1%) Європи; значне зростання зафіксоване в Німеччині, Франції, Швейцарії, Данії, Португалії, країнах Балтії та Сербії
- ŠKODA OCTAVIA залишається бестселером марки, попит на SUV моделі KAROQ і KODIAQ продовжує зростати
- На Міжнародному автосалоні в Женеві відбулася світова прем’єра концепту електромобіля VISION iV і міського SUV KAMIQ
Продажі автомобілів ŠKODA демонструють позитивну динаміку зростання. У Західній Європі продажі збільшилися на 7,2%. На найбільшому ринку Європи в Німеччині, а також у Франції, Швейцарії, Данії, Португалії, Сербії та країнах Балтії були зафіксовані значні показники зростання. Бестселером бренду залишається OCTAVIA, а моделі SUV продовжують користуватися великим попитом.
Алан Фаві (Alain Favey), член Ради директорів ŠKODA AUTO, відповідальний за продажі і маркетинг зазначив: «Модельна лінійка SUV залишається головним драйвером продажів марки по всьому світу. На автосалоні в Женеві ми представили ŠKODA KAMIQ, який стане третьою за рахунком і найбільш доступною моделлю бренду в сімействі. Завдяки новинці ми розраховуємо на новий імпульс продажів в сегменті SUV ».
У Західній Європі в лютому продажі чеського бренду склали 41 100 автомобілів, що на 7,2% більше, в порівнянні з аналогічним періодом попереднього року (лютий 2018 38 300 одиниць). На найбільшому ринку в Німеччині продажі виросли на 11,5% і досягли позначки 16 500 автомобілів (лютий 2018 14 800 одиниць). Також двозначні цифри зростання були зафіксовані в Швейцарії (2 000 одиниць; + 36,4%), Данії (1 500 одиниць; + 48,0%), Португалії (200 одиниць; + 28,9%) і Франції (2 600 одиниць ; + 14,4%).
У Центральній Європі ŠKODA передала клієнтам 17 300 автомобілів (лютий 2018: 18, 400 одиниць; -6,1%). На внутрішньому ринку в Чехії ŠKODA передала клієнтам 7 100 автомобілів (лютий 2018 8 300 одиниць; -14,7%) – поставки відображають загальне падіння попиту на автомобілі в країні. Зростання продажів було зафіксоване в Словенії (700 одиниць; + 30,0%), Угорщини (1 200 одиниць; + 3,5%) і Польщі (6 200 одиниць; + 1,2%).
У Східній Європі, за винятком Росії, попит в лютому місяці в порівнянні з попереднім роком зріс на 13,1%: клієнтам були передані 3 500 автомобілів (лютий 2018 3 100 одиниць). Значних успіхів чеський бренд домігся на ринку Сербії (600 автомобілів; + 31,5%). В Україні лідерами продажів в своєму класі залишаються ŠKODA OCTAVIA та ŠKODA KODIAQ з часткою ринку 43,7% і 41,1% відповідно.
У Росії ŠKODA підтвердила минулорічний успіх і передала клієнтам 5 941 автомобіль (лютий 2018 5 907 одиниць; + 0,6%).
На найбільшому для ŠKODA ринку Китаю було реалізовано 16 000 автомобілів, що демонструє зниження на 18,4% (лютий 2018: 19 600 одиниць). Причиною такого падіння є зниження загальної купівельної спроможності в Китаї.
В Індії ŠKODA передала клієнтам Сервіси 1 200 автомобілів, що на 10,3% менше в порівнянні з аналогічним періодом попереднього року (лютий 2018 1 400 одиниць).
На ринку Алжиру був зафіксований вражаючий результат: в лютому було поставлено 1 700 автомобілів чеського бренду, що відповідає зростанню на 418,9% (лютий 2018: 300 одиниць).
Продажі ŠKODA AUTO в лютому 2019 року (у одиницях, округлено, по моделям, +/- у відсотках, в порівнянні з результатами лютого 2018 роки):
ŠKODA OCTAVIA (26 400; -16,9%)
ŠKODA FABIA (15 700; -4,4%)
ŠKODA RAPID (13 000; -10,3%)
ŠKODA KODIAQ (11 200; +9,9%)
ŠKODA KAROQ (10 300; +71,5%)
ŠKODA SUPERB (8 200; -27,5%)
ŠKODA KAMIQ (Продається тільки в Китаї: 3 000; –)
ŠKODA CITIGO (Продається тільки в Європі: 3 100; +21,1%)