Hyundai Motor утримує лідерські позиції в рейтингу Interbrand четвертий рік поспіль

Впродовж останніх чотирьох років Hyundai Motor незмінно входить до числа лідерів рейтингу 40 світових брендів, який складає Interbrand, провідне консалтингове агентство в галузі брендингу. У 2018 році компанія зайняла 36-е місце в рейтингу найбільш цінних світових брендів, незважаючи на складні економічні умови на багатьох світових ринках. Ринкова вартість бренду Hyundai зросла до 13,535 млрд. доларів – це на 3% більше, ніж у попередньому році.

«Hyundai Motor – інноваційний і креативний бренд, ми зосереджені на безперервній розробці і впровадженні нових функцій безпеки, комунікацій та допомоги водієві, які покупці очікують побачити в наших автомобілях. Нам приємно спостерігати за тим, як цінність бренду Hyundai зростає рік за роком. Останні розробки в автомобільній промисловості, такі як електрифікація легкових і вантажних транспортних засобів, автономне водіння і розвиток сегменту «розумних» автомобілів, надають великих можливостей Hyundai закріпитися на лідерських позиціях у майбутньому глобальної мобільності», – заявив Вон Хонг Чо, директор по маркетингу компанії Hyundai Motor.

У світовому автомобільному рейтингу Interbrand 2018 року Hyundai Motor продовжує утримувати 6 місце, багато в чому завдячуючи постійному показовому зростанню провідного автомобілебудівного виробника Південної Кореї – за період з 2005 по 2018 роки ринкова вартість бренду збільшилася у чотири рази, з 3,5 млрд. до 13, 5 млрд . доларів.

«Стійке зростання ринкової вартості бренду Hyundai – результат інвестицій компанії в проекти «Майбутньої мобільності». Випуск моделі водневого кросовера NEXO, виведення на ринок суббренду високопродуктивних автомобілів N демонструють високий рівень технологічних можливостей компанії. Hyundai відноситься до брендів, які неухильно дотримуються своєї філософії та швидко реагують на зміни ринку, що сприяє подальшому підвищенню цінності їхнього бізнесу», – сказав Майк Роча, директор по оцінці світових брендів компанії Interbrand.

Позиції Hyundai Motor в рейтингу Interbrand за останні десять років*

Рік Загальний рейтинг Вартість бренду ($ млрд.)
2018 36 13.5
2017 35 13.2
2016 35 12.5
2015 39 11.3
2014 40 10.4
2013 43 9.0
2012 53 7.5
2011 61 6.0
2010 65 5.0
2009 69 4.6

TOP-10 автомобільних брендів 2018 року за версією Interbrand**

Місце Компанія Вартість бренду ($ млрд.)
1 Toyota 53.4
2 Mercedes-Benz 48.6
3 BMW 41.0
4 Honda 23.6
5 Ford 13.9
6 Hyundai Motor 13.5
7 Nissan 12.21
8 Volkswagen 12.20
9 Audi 12.1
10 Porsche 10.7

*/** Рейтинг Interbrand заснований на фінансових показниках компанії разом з маркетінговими активностями. Він також відображає потенційний прибуток кожного бренду.

 

 

Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» – офіційний дистриб’ютор автомобілів всесвітньо відомого бренду HYUNDAI в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.