Дальність ходу – на сьогоднішній день одна з ключових характеристик електромобіля. Hyundai намагається обійти конкурентів, використовуючи гібридну технологію збереження енергії.
На шоу електроніки CES, що проходить в Лас-Вегасі, компанія Hyundai показала нову водневу модель Nexo. Новинка володіє як водневими паливними елементами, так і класичної батареєю. У сумі ці два джерела енергії забезпечують їй великий запас ходу.
Повідомляється, що Nexo виявився більш динамічним і більший за свого ідейного попередника на ім’я Tucson FCEV (ix35 Fuel Cell), і має на 40% більший запас ходу на одній заправці. Також, кросовер отримав більш ефективну, компактну і легку силову установку, ніж в попередніх Hyundai.
Пробіг Hyundai Nexo щодо жорсткому американському комбінованому циклі складе 350-370 миль (563-596 км). Це значно більше, ніж в Тусане FCEV – 426 км за стандартом EPA, і потенційно краще, ніж у водневого седана Honda Clarity (589 км). У щадному європейському циклі NEDC в Nexo буде ще більш значна величина (істотно вище 600 км). Якщо параметр підтвердиться в результаті випробувань, Nexo виявиться рекордсменом за запасом ходу на одній заправці / зарядці для моделей з нульовим вихлопом.