Компанія Єврокар, офіційний дистриб’ютор автомобілів Škoda в Україні, запускає офіційний акаунт у соціальній мережі TikTok.
В глобальній стратегії бренду Škoda закладено безупинний розвиток не тільки якості автомобілів та технологій, які використовує компанія, а й розвиток абсолютно всіх напрямків, включаючи маркетинг. Для компанії важливо залишатися сучасною та говорити однією мовою з аудиторією.
Користувачів мережі очікують автоновини у розважальному форматі, корисні поради, гумористичні відео та розвіювання автомобільних міфів.
«Ціллю такого рішення є розширення цільової аудиторії та слідування сучасних трендів. Крім того, ми хочемо підвищити впізнаванність бренду та боротися зі стереотипами, які є навколо автомобілів нашого бренду. Дійсно, всю увагу при розробці авто ми концентруємо на безпеці та комфорті, проте Škoda вміє дивувати – і ми це продемонструємо», — коментує директор з маркетингу Олена Кубишина.