Škoda – офіційний партнер «Київської сотки»

Особливістю заїзду цьогоріч стала благодійна складова, адже всі зібрані з учасників стартові внески (за виключенням організаційних витрат) у розмірі 500 000 грн направили на підтримку Президентської бригади ЗСУ та 150 000 грн на допомогу Національної скаутської організації “ПЛАСТ”.

Цьогоріч у веломарафоні взяло участь близько 1200 учасників віком від 18 років, серед яких не тільки спортсмени та аматори, а й близько 100 чинних військовослужбовців, ветеранів, представників Національної Поліції, ДСНС та інших структур, що захищають цивільне населення. Крім того, у групі спортсменів категорії 70+ взяло участь 11 людей, а найстаршим учасником став спортсмен у віці 79 років.

«Підтримка велоспорту – незмінна частина стратегії Škoda, адже саме з виробництва велосипедів почалася історія компанії. Протягом 7 років ми підтримуємо “Київську сотку” та протягом 9 — Tour de France”, — коментує Олена Кубишина, директор з маркетингу компанії Єврокар.