
- Удосконалена гібридна система нового покоління Hyundai Motor Group включає в себе інноваційні технології електрифікації для підвищення продуктивності та економії палива
- Нова трансмісія оснащена двома інтегрованими моторами та буде поєднуватися з різними двигунами в широкому діапазоні класів автомобілів
- Оптимізована конструкція дозволяє бездоганно інтегрувати новий мотор P1, підвищуючи ефективність передачі енергії для запуску, генерації енергії акумулятора та продуктивності
- Завдяки вдосконаленням 2,5-літровий бензиновий двигун із турбонаддувом досягає збільшення ефективності на 2,9%, включаючи оптимізований термодинамічний цикл і фази впорскування палива
- Нова гібридна система наступного покоління забезпечує на 45% кращу паливну ефективність і на 19% більшу потужність порівняно з бензиновими силовими агрегатами того ж класу, забезпечуючи підвищену продуктивність
- Сучасні технології електрифікації та вдосконалений контроль над двигуном і батареєю забезпечують покращену керованість та дарують винятковий досвід водіння гібрида
- Також буде доступна нова 1,6 гібридна силова установка наступного покоління, пропонуючи клієнтам більш широкий вибір серед силових агрегатів
- Покращена гібридна силова установка забезпечує діапазон вихідної потужності від 100 к.с. до 300 к.с., вперше була представлена в Hyundai Palisade 2.5 Turbo Hybrid
Hyundai Motor Group представила гібридний силовий агрегат наступного покоління, що забезпечує новий стандарт потужності та ефективності. За допомогою цієї вдосконаленої системи Група планує запропонувати низку провідних нових продуктів у сегменті гібридних автомобілів.
Група представила цю вдосконалену систему під час свого «Next-Gen Hybrid System Tech Day», підкресливши її значно вдосконалену гібридну технологію, яка покращить досвід водіння та володіння майбутніми продуктами Hyundai, забезпечуючи переваги, що орієнтовані на клієнта.
Гібридна система наступного покоління включає нову трансмісію з двома інтегрованими моторами, які можна гнучко поєднувати з низкою двигунів внутрішнього згоряння, що забезпечує оптимізовану продуктивність і економію палива в різних класах автомобілів. Крім того, різні технології, орієнтовані на електрифікацію, були включені в гібридну систему наступного покоління для підвищення продуктивності водіння, додаючи ще більше ефективності та комфорту їзді.
«Ми розробили нову інноваційну гібридну систему, яка об’єднує наш багаторічний досвід розробки двигунів, трансмісій та гібридних систем з технологією електрифікації, застосованою до наших електроавтомобілів світового класу», — сказав Донг Хі Хан, виконавчий віце-президент і керівник Центру випробувань електричних силових установок Hyundai Motor Group. «Ми продовжуватимемо розробляти інноваційні технології, які активно використовують можливості електрифікації під час переходу на електроавтомобілі, пропонуючи клієнтам екологічно чисті транспортні засоби з чудовою продуктивністю».
Покращена продуктивність, ефективність і ширший вибір комплектацій
Абсолютно нова трансмісія включає в себе новий мотор P1, який керує запуском, генерацією енергії від батареї та розподілом енергії для сприяння руху. Привідний мотор трансмісії P2 відповідає за рух і рекуперативне гальмування. Ця інтегрована система з подвійним двигуном покращує потужність, продуктивність і економію палива, одночасно досягаючи плавного перемикання передач і зниженого рівня шуму та вібрації для більш комфортного водіння.
Трансмісію можна гнучко поєднувати з двигунами внутрішнього згоряння у всій автомобільній лінійці, забезпечуючи потужність системи від низького діапазону 100 к.с. до середнього діапазону 300 к.с., що забезпечує широке застосування від субкомпактних до великих автомобілів.
Hyundai Motor Group інтегрувала свій великий досвід роботи з гібридними силовими агрегатами, а також технології керування двигуном і батареєю, що були сформовані завдяки розробці спеціальної, відзначеної нагородами платформи для електромобілів E-GMP, щоб покращити водіння та комфорт. Нова гібридна система наступного покоління також об’єднує зручні функції, які зазвичай зустрічаються в електроавтомобілях, такі як Stay Mode, Vehicle-to-Load (V2L) і Smart Regenerative Braking.
Покращена конструкція двигуна, передові стратегії компресії та впорскування, що підвищують ефективність
Перший силовий агрегат, який використовує гібридну систему наступного покоління, використовує нещодавно розроблений бензиновий 2,5-літровий турбований гібридний агрегат, з вдосконаленою конструкцію та технологією керування для максимального підвищення ефективності. Також буде доступний новий бензиновий 1,6-літровий турбований гібридний силовий агрегат наступного покоління.
Перерозподіляючи функцію запуску та генерування від агрегата 2.5 до абсолютно нового мотора P1, турбована гібридна силова установка мінімізує втрати потужності. У поєднанні з покращеною продувкою циліндрів у двигуні та впровадженням високоефективного циклу, оптимізованого для гібридів, було покращено паливну ефективність.
Як правило, двигуни внутрішнього згоряння виробляють потужність за допомогою чотирьох тактів: впуску, компресії, згоряння та випуску. Турбована гібридна система 2,5 використовує «цикл надмірного розширення», навмисно затримуючи закриття впускного клапану під час стиснення, щоб знизити ефективний ступінь компресії газової суміші в циліндрі, зберігаючи при цьому високий коефіцієнт розширення під час процесу згоряння.
Ця техніка зменшує споживання електроенергії під час компресії суміші, водночас максимізуючи енергію, що виробляється після згоряння, значно підвищуючи ефективність двигуна.
Крім того, вдосконалена конструкція поршня та значно розширений діапазон потрійного вприскування палива покращує швидкість та стабілізує горіння, а також пригнічує детонацію, ще більше підвищуючи ефективність двигуна.
Удосконалення трансмісії та двигуна покращують економію палива та враження від водіння
Зосереджуючись на паралельній структурі P1+P2 і вдосконаленні двигуна внутрішнього згорання, було покращено паливну ефективність і потужність, досягнувши більш плавного перемикання передач і більш продуктивної силової установки.
Під’єднуючи мотор P1 безпосередньо до двигуна, система скорочує час запуску двигуна. Точне керування навантаженням двигуна та рушійною силою моторів P1 і P2 гарантують, що двигун працює в діапазоні високої ефективності, підвищуючи економію палива.
Бензинова турбована гібридна система 2,5, яка використовується в абсолютно новому Palisade, забезпечує ефективну витрату палива на рівні 7 л/100 км, максимальну потужність системи 334 к.с. і максимальний крутний момент 460 Нм, пропонуючи приблизно на 45% більшу паливну ефективність, на 19% більшу максимальну потужність і покращення на 9% максимального крутного моменту порівняно з бензиновою моделлю 2,5 з турбонагнітачем.
Бензиновий турбований гібрид 1.6 наступного покоління покращує паливну ефективність більш ніж на 4% в кросоверах середнього розміру порівняно з попередніми моделями, збільшуючи максимальний номінальний крутний момент системи з 367 Нм до 380 Нм і покращуючи реакцію на прискорення.
Крім того, завдяки включенню мотора P1 у логіку гібридної трансмісії Active Shift Control (ASC) система досягає більш швидкого та плавного перемикання передач, ніж раніше. Покращений контроль зчеплення двигуна додатково скорочує час, необхідний для вмикання двигуна під час перемикання з електро режиму, покращуючи комфорт і продуктивність. Мотор P1 також використовується для зменшення вібрації та шуму від двигуна під час заряджання акумулятора під час простою, що дозволяє пасажирам отримувати більше комфорту в салоні.
Технології електрифікації гібрида, що покращують досвід водіння
Поряд із гібридною силовою установкою наступного покоління, Група інтегрує передові технології електрифікації для підвищення продуктивності, ефективності та конкурентоспроможності своїх нових гібридних автомобілів.
Група продемонструвала лінійку технологій, орієнтованих на електрифікацію, включаючи електричний повний привід (e-AWD), Electrification-Vehicle Motion Control (e-VMC 2.0), e-Handling 2.0, Electrification-Evasive Handling Assist (e-EHA 2.0), e-Ride 2.0, Stay Mode, V2L і Smart Regenerative Braking.
Система електричного повного приводу e-AWD додає приводний мотор P4 до задньої осі на автомобілях, обладнаних цією технологією, покращуючи водіння та реакцію на прискорення. Група планує запропонувати як e-AWD, так і звичайний механічний AWD, пропонуючи оптимальну конфігурацію повного приводу відповідно до класу автомобіля та вимог регіонального ринку.
e-VMC 2.0 доступний на гібридних транспортних засобах, оснащених e-AWD, покращуючи стабільність водіння та комфорт їзди завдяки незалежному управлінню крутним моментом передніх і задніх моторів. Він включає в себе e-Handling 2.0, e-EHA (Electrification-Evasive Handling Assist) 2.0 і e-Ride 2.0.
e-Handling 2.0 покращує запобігання крену під час поворотів, незалежно керуючи передніми та задніми моторами, застосовуючи крутний момент двигуна в протилежних напрямках, щоб знизити центр ваги автомобіля. Завдяки контролю прискорення та уповільнення одним мотором, версія 2.0 пропонує ще більш досконале управління для покращеного досвіду водіння.
e-EHA 2.0 — це технологія керування в екстрених ситуаціях, яка використовує радар автомобіля та датчики камери для виявлення потенційних лобових зіткнень. Вона удосконалює маневри ухилення завдяки точному контролю гальмування передніх і задніх моторів під час раптового повороту водієм. Зокрема, після кермування в аварійному режимі, асистент e-EHA 2.0 допомагає опустити центр ваги автомобіля, зменшуючи крен і покращуючи стійкість, за допомогою використання переднього мотору для просування вперед, водночас гальмуючи заднім двигуном.
e-Ride 2.0 підвищує комфорт їзди, мінімізуючи вертикальні рухи під час перетину лежачого поліцейського. Вона використовує зміни в центрі ваги автомобіля за допомогою протилежного керування переднім і заднім моторами під час заїзду та з’їзду з лежачого поліцейського, щоб мінімізувати рухи нахилу та відскоків.
Stay Mode адаптує «Utility Mode» електроавтомобілів для гібридних автомобілів, дозволяючи отримувати більше комфорту завдяки оптимізації використання високовольтної батареї. Stay Mode дозволяє використовувати всі зручні функції автомобіля, включаючи кондиціонер і мультимедіа, без запуску двигуна, і цей режим може використовуватися протягом однієї години, коли рівень заряду батареї становить від 70 до 80 відсотків.
Ця система також включає функцію «Stay Mode Usage Reservation». Ця функція синхронізується з системою навігації та починає заряджати високовольтну батарею приблизно за 2 км до досягнення водієм планового пункту призначення, орієнтуючись на рівень заряду батареї на 70-80% після прибуття, щоб максимізувати час використання Stay Mode.
Крім того, функція V2L гібридної системи нового покоління забезпечує максимальну вихідну потужність 3,6 кВт, подібно до електроавтомобілів, що дозволяє користувачам заряджати та живити зовнішні пристрої та техніку. V2L можна використовувати безперервно під час роботи двигуна, а також у режимі Stay Mode без роботи двигуна. У цьому випадку можна використовувати до 50% ємності акумулятора (від 80 до 30% SoC).
Нові технології, які також були представлені в поєднанні з гібридною системою наступного покоління, включають Hierarchical Predictive Control (HPC) і інтелектуальне рекуперативне гальмування, що у комплексі підвищує економію палива.
HPC оптимально контролює заряд акумулятора, прогнозуючи маршрут руху та дорожні умови, вибираючи найкращий режим водіння (наприклад, на заряді від батареї, гібрид, режим рекуперативного гальмування тощо) під час маршруту для більш ефективного використання палива.
Інтелектуальне рекуперативне гальмування автоматично застосовує оптимальне рекуперативне гальмівне зусилля на основі навігаційних даних і відстані до інших транспортних засобів попереду, зменшуючи навантаження на педаль гальм та збільшуючи заряд батареї для подальшого підвищення ефективності використання палива.
Група планує постійно вдосконалювати існуючі технології, одночасно розробляючи нові системи, щоб забезпечити ще більше переваг та комфорту від досвіду електрифікації для клієнтів.
Модельний ряд гібридів, який розширюється від компактних до великих і розкішних моделей
Група планує поєднати нову гібридну коробку передач з різними двигунами в системі від низького діапазону 100 к.с. до середнього діапазону 300 к.с., представляючи різноманітну лінійку гібридних автомобілів від компактних до великих та розкішних моделей.
Завдяки цьому розширеному охопленню потужності системи лінійка гібридних силових агрегатів збільшиться з трьох моделей до п’яти, причому найновіша гібридна силова установка 2,5 турбованого двигуна дебютувала в абсолютно новому Palisade, масове виробництво якого почалося цього місяця. У майбутньому ця система буде впроваджена в інших моделях Hyundai.
У 2026 році Група планує представити задньопривідну турбовану гібридну систему 2.5 і поступово поширювати свою гібридну технологію на люксовий бренд Genesis, встановлюючи цю силову установку на ключових моделях.
Для всіх майбутніх гібридних моделей Група планує інтегрувати нещодавно представлену гібридну систему та технології, орієнтовані на електрифікацію, адаптуючи їх до характеристик окремих автомобілів і класів, а також до вимог регіонального ринку.
Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» — офіційний дистриб’ютор автомобілів бренду Hyundai в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.