- Hyundai Motor представляє електричний INSTER, новий субкомпактний міський електроавтомобіль зі дальністю їзди до 355 км за стандартом WLTP
- Компактні розміри INSTER, рублений дизайн екстер’єру та просторий інтер’єр дарують універсальність
- Вишукані технології, безпекові функції та виняткові можливості електроавтомобіля втілені у передовому обладнанні компактного, урбаністичного кросовера
- INSTER вийде на ринок цього літа, та разом із додатковою моделлю INSTER CROSS приєднається до родини Hyundai
СЕУЛ, 27 червня 2024 року – Hyundai Motor представила повністю еклектичний INSTER на Бусанському Міжнародному Автомобільному Шоу 2024 року, новий субкомпактний електроавтомобіль з унікальним дизайном, лідируючою у класі дальністю їзди та універсальністю.
Рублений дизайн INSTER поєднує в собі майбутній, інноваційний образ з просторим інтер’єром у корпусі компактного кросовера. Високотехнологічність моделі забезпечує вишукану та безпечну їзду. INSTER забезпечує швидке заряджання і одну з найбільших у класі дальність ходу на одному заряді, до 355 км.
INSTER забезпечує дружню до навколишнього середовища гнучкість, так само як спритну динаміку та постійний зв’язок. Компактність забезпечує вищу ефективність порівняно із моделями більших розмірів.
У Кореї INSTER позначається як CASPER Electric.
Прогнозований запас ходу 355 км (WLTP) на одній зарядці з 15-дюймовими колесами для моделі Long-Range.
Сміливий дизайн екстер’єру та унікальний функціонал
Продовжуючи традиції дизайну, вибраного для корейської лімітованої моделі з бензиновим двигуном CASPER, яка була представлена в 2021 році, еволюція стилю INSTER базується на збільшених розмірах та колісній базі. Саме це надає більше простору в салоні та стабільне відчуття їзди на дорозі.
Збільшені розміри INSTER чітко позиціонуються між традиційними міськими автомобілями A-класу та більшими компактними моделями B-класу. Це дає маневреність та зручність, яку очікують покупці, із покращеною практичністю та гнучкістю завдяки більш просторому салону та збільшеній ємності багажника. Порівняно з більшими моделями цього класу, компактні розміри INSTER роблять його ідеальним для їзди містом та підвищують зручність при паркуванні.
«Із INSTER нам вдалося перенести образ компактного, проте, дорослого кросовера для глобальної аудиторії,» повідомив Саймон Лоубсі, старший віце-президент та голова Дизайн-центру Hyundai. «INSTER виводить на новий рівень його дизайн та інтер’єр, адже максимізує його потенціал захоплюючими рішеннями, що орієнтовані на клієнта. З INSTER ми переосмислюємо, що означає керувати субкомпактним електромобілем.»
Індивідуальність INSTER сяє крізь світло LED денних ходових вогнів піксельною графікою покажчиків повороту, заднього ліхтаря та бамперів. Клієнти можуть ще більше персоналізувати зовнішній вигляд автомобіля за допомогою світлодіодних проекційних фар і двоколірного екстер’єру з контрастним чорним дахом. Залежно від специфікації будуть запропоновані 15-дюймові сталеві диски з колісними ковпаками, 15-дюймові або 17-дюймові легкосплавні диски.
Внутрішній простір та передові матеріали
Усередині INSTER надає покращені технології та зручність за допомогою 10,25-дюймового цифрового кластера, 10,25-дюймового сенсорного дисплею із навігацією та бездротової зарядки, яка є частиною компактної центральної консолі, створеної для відтворення більшого відчуття простору.
Піксельна тема повторюється всередині, включаючи графіку на рульовому кермі, що підсилює високотехнологічний образ автомобіля. Дизайн інтер’єру також включає декоративні елементи дверей, які можна обрати, щоб власники ще більше персоналізували свій автомобіль.
Інтер’єр INSTER пропонує універсальність та простір: усі сидіння можна скласти, включаючи сидіння водія, для більшої гнучкості. Також доступні підігрів передніх сидінь і керма. Сидіння другого ряду розділені у співвідношенні 50/50 та відкидаються.
Зовнішнє та внутрішнє оздоблення виконано з екологічно чистих матеріалів. Екстер’єр INSTER має елементи з чорною глянсовою фарбою, що виготовлена з перероблених шин. Всередині використовується перероблений поліетилентерефталат (ПЕТ) з пляшок і біополіпропіленовий матеріал, видобутий із цукрової тростини.
Можливість швидкої зарядки та лідируючий запас ходу в класі
INSTER вирізняється своєю швидкістю заряджання постійним струмом і максимальним пробігом, що дозволяє клієнтам витрачати менше часу на заряджання, подорожувати далі та повністю використовувати енергію, яку вони мають.
Оснащений батареєю на 42 кВт-год у стандартній комплектації, INSTER також доступний з батареєю більшої ємності на 49 кВт-год. Обидва варіанти оснащені одним двигуном, який видає 71,1 кВт (97 к.с.) у базовому варіанті та 84,5 кВт (115 к.с.) у виконанні Long-Range. Обидві версії пропонують 147 Нм крутного моменту.
Завдяки прогнозованому запасу ходу в 355 км (WLTP) на одному заряді для моделі Long-Range, INSTER переосмислює можливості невеликого міського електромобіля, забезпечуючи вражаючу гнучкість із орієнтовним споживанням енергії 15,3 кВт-год/100 км ( WLTP).
При використанні зарядної станції потужністю 120 кВт INSTER можна зарядити від 10 до 80 відсотків приблизно за 30 хвилин за оптимальних умов. INSTER також оснащений бортовим зарядним пристроєм потужністю 11 кВт у стандартній комплектації, також доступна система підігріву батареї та високоефективний тепловий насос.
Функція Vehicle-to-Load (V2L) забезпечує живлення зовнішніх пристроїв (110 В/220 В), дозволяючи двонаправлену зарядку без додаткового обладнання. Це дозволяє клієнтам вільно використовувати або заряджати такі пристрої, як електричні велосипеди, скутери та туристичне спорядження.
Складні технології та функції зручності
Окрім запасу ходу та швидкості заряджання, INSTER пропонує безліч передових технологій, включаючи функції безпеки та допомоги водієві. INSTER також має 64-кольорове світлодіодне освітлення інтер’єру, цифровий кластер, люк і функцію безключового доступу Hyundai Digital Key 2 Touch (NFC).
Новий субкомпактний міський електромобіль Hyundai пропонує найповніший пакет технологій у класі, включаючи вдосконалений комплекс систем безпеки (ADAS), такі як cистема кругового огляду (Around View Monitor, AVM), асистент запобігання зіткненню при русі заднім ходом (Reverse Parking Collision-avoidance Assist, PCA-R), система відеомоніторингу «сліпих» зон на панелі приладів (Blind-Spot View Monitor, BVM) і асистент запобігання зіткненню спереду при лівому повороті (Forward Collision-аvoidance Assist: Junction/Turning), FCA-JX/T).
Також пропонуються асистент попередження про виїзд з полоси руху (Lane Keeping Assist, LKA) та асистент утримання автомобіля в полосі руху (Lane Following Assist, LFA), а також асистент запобігання зіткненню з автомобілем в «сліпих» зонах (Blind-Spot Collision Avoidance, BCA), асистент запобігання перехресному зіткненню при русі назад (Rear Cross-traffic Collision-avoidance Assist, RCCA), попередження про небезпеку при виході з автомобіля (Safety Exit Warning, SEW), адаптивний круїз-контроль (Smart Cruise Control, SCC), асистент руху по шосе (Highway Driving Assist, HDA), система попередження про перевищення швидкості (Intelligent Speed Limit Assist, ISLA), система стеження за втомою водія (Driver Attention Warning, DAW), асистент автоматичного перемикання дальнього світла (High Beam Assist, HBA), система сповіщення про початок руху автомобіля, що знаходиться попереду (Leading Vehicle Depature Alert, LVDA) і система сповіщення про пасажирів позаду без датчика (Rear Occupant Alert without sensor, ROA).
Комплекс систем безпеки при паркуванні ADAS поєднує датчики передніх та задніх парктроніків з камерою заднього виду (RVM) для кращої видимості.
Глобальний запуск з додатковою моделлю на підході
Цього літа INSTER спершу буде запущено в Кореї, а потім у Європі, на Близькому Сході та в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Більшість обладнання та технологій постачатимуться в стандартній комплектації, разом з опціонально доступними покращеними зручностями та дизайнерськими опціями додатково. Специфікації будуть підтверджені ближче до запуску.
Додатковий варіант моделі, який називається INSTER CROSS, приєднається до сімейства INSTER у майбутньому, маючи вдосконалений дизайн, орієнтований на міський ритм. Подальші подробиці будуть оголошені пізніше.
Технічні характеристики Hyundai INSTER*
Розміри (мм) | Довжина: 3825 Колісна база: 2580 Ширина: 1610 Висота: 1575 |
Простір над головою (мм) | Спереду: 1028 (люк на даху: 987) / ззаду: 982 |
Простір для ніг (мм) | Спереду: 1050 / ззаду: 885 |
Багажний простір (VDA) | 280 літрів (до 351 літра зі складеними задніми сидіннями) |
Максимальний розмір шин | 205/45 R17 |
Варіанти коліс | 17-дюймовий легкосплавний, 15-дюймовий легкосплавний, 15-дюймовий сталевий з колісними ковпаками |
Акумулятор Стандартний | 42 кВт/год / Long-Range: 49 кВт/год |
Стандартна напруга | 266 В / Long-Range: 310 В |
Максимальна потужність | Стандартна: 71,1 кВт і 97 к.с. / Long-Range: 84,5 кВт і 115 к.с. |
Максимальна швидкість | Стандартна: 140 км/год / Long-Range: 150 км/год |
0-100 км/год | Стандартна: 11,7 с / Long-Range: 10,6 с |
Прогнозований максимальний запас ходу (WLTP) | понад 300 км (стандартна)
Ціль 355 км (Long-Range з 15-дюймовими колесами) |
Прогнозована витрата | 15,3 кВт/год/100 км (з 15-дюймовими колесами) |
Потужність зарядки (AC OBC) | 11 кВт (станд.)
|
Час заряджання змінним струмом | Стандартна: 4 години (16 A)
Long-Range: 4 години 35 хвилин (16A) |
Швидка зарядка, 10-80% | 30 хвилин (обидві моделі, за оптимальних умов із використанням зарядних пристроїв високої потужності (постійний струм з мінімальною потужністю 120 кВт)) |
ADAS функціонал | Система кругового огляду (Around View Monitor, AVM), асистент запобігання зіткненню при русі заднім ходом (Reverse Parking Collision-avoidance Assist, PCA-R), система відеомоніторингу «сліпих» зон на панелі приладів (Blind-Spot View Monitor, BVM), асистент запобігання зіткненню спереду при лівому повороті (Forward Collision-аvoidance Assist: Junction/Turning), FCA-JX/T), асистент попередження про виїзд з полоси руху (Lane Keeping Assist, LKA) та асистент утримання автомобіля в полосі руху (Lane Following Assist, LFA), а також асистент запобігання зіткненню з автомобілем в «сліпих» зонах (Blind-Spot Collision Avoidance, BCA), асистент запобігання перехресному зіткненню при русі назад (Rear Cross-traffic Collision-avoidance Assist, RCCA), попередження про небезпеку при виході з автомобіля (Safety Exit Warning, SEW), адаптивний круїз-контроль (Smart Cruise Control, SCC), асистент руху по шосе (Highway Driving Assist, HDA), система попередження про перевищення швидкості (Intelligent Speed Limit Assist, ISLA), система стеження за втомою водія (Driver Attention Warning, DAW), асистент автоматичного перемикання дальнього світла (High Beam Assist, HBA), система сповіщення про початок руху автомобіля, що знаходиться попереду (Leading Vehicle Depature Alert, LVDA) і система сповіщення про пасажирів позаду без датчика (Rear Occupant Alert without sensor, ROA), датчики передніх та задніх парктроніків з камерою заднього виду (RVM). |
Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» — офіційний дистриб’ютор автомобілів бренду Hyundai в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.