
Škoda Auto представила перші зображення та анімацію майбутнього концепт-кара Vision O. Елегантний силует демонструє ключові риси дизайну в стилі Modern Solid і дає натяк на майбутнє одного з найулюбленіших кузовів Škoda — універсала.
Універсали — це серце ДНК Škoda. Octavia Combi, що нині випускається у четвертому поколінні, залишається бестселером на багатьох ринках. Superb Combi також має стабільно високу популярність серед покупців. Тож цілком логічно, що Škoda планує продовжити розвиток цього кузовного типу в майбутньому.
Світова прем’єра Vision O запланована на вересень у Мюнхені. Попередні візуалізації концепту демонструють виразну геометрію фар, аеродинамічні вигини кузова, круто нахилене лобове скло та плавну лінію даху — риси, притаманні найуспішнішим універсалам бренду.
За словами дизайнера екстер’єру Джонгіна Кіма, який працював над концептом, Vision O — це еволюція філософії дизайну Škoda: «Моїм завданням було застосувати мову Modern Solid до універсала», – каже він. Уся концепція базується на принципах циркулярності, що також відображається літерою «O» в назві. Циркулярність означає сильний акцент на сталому розвитку, переробці та повторному використанні – не лише в конструкції та матеріалах автомобіля, але й у його практичному повсякденному функціонуванні.
«Я вважаю Škoda брендом, орієнтованим на сім’ю, — практичним, надійним та гідним довіри», — продовжує Кім. «Я прагнув відобразити ці якості за допомогою нової мови дизайну Modern Solid». Хоча Vision O впроваджує абсолютно нові елементи дизайну, Кім також черпав натхнення з минулого Škoda: «Я оцінив деталі з попередніх моделей Škoda, таких як Yeti та Roomster», — зазначає він. Що стосується творчого впливу, він також звернувся до світу чеської архітектури, яка принесла геометричні форми в м’якій та елегантній формі. «Результатом став дизайн, який відчувається сучасним, простим, свіжим та позачасовим», — каже Кім.
Слово від керівництва
Клаус Целлмер, генеральний директор Škoda Auto, прокоментував:
«Дослідження дизайну Vision O демонструє, як майбутні універсали Škoda поєднуватимуть інноваційні технології, екологічність та глибокий досвід бренду в цьому сегменті. Це один з ключових кроків у розвитку нашої дизайнерської мови в умовах трансформації автомобільної індустрії. Ми з нетерпінням чекаємо презентації концепту у вересні 2025 року, що стане початком нової ери для Škoda Auto».