Hyundai Palisade та концепт Le Fil Rouge здобули премії iF Design Awards-2019

 

Флагман SUV-лінійки бренду Hyundai – восьмимісний позашляховик Palisade та елегантний інноваційний концепт Le Fil Rouge удостоїлися високих нагород Міжнародного конкурсу дизайну iF Design Awards-2019. Моделі компанії Hyundai Motor здобувають перемогу у цьому конкурсі вже п’ятий рік поспіль, підтверджуючи відповідність стилю автомобілів бренду найвищим дизайнерським канонам.

Обидва автомобілі отримали найвищі нагороди в галузі промислового дизайну у категорії «Автомобілі/Транспортні засоби». Переможців обирало журі конкурсу iF Design Awards, до якого увійшли 67 експертів в галузі дизайну з усього світу. Офіційна церемонія нагородження переможців відбудеться 15 березня 2019 року в Мюнхені (Німеччина).

Hyundai Palisade: впевненість та інтуїтивна утилітарність

Висока нагорода, якою відмічений флагманський позашляховик Hyundai, підтверджує слова віце-президента та голови Центру дизайну Hyundai Motor Санг-Юп Лі, який відмітив, що «дизайн екстер’єру та інтер’єру Palisade чітко відображає його унікальну флагманську ідентичність».

Основні акценти в стилістиці екстер’єру моделі підкреслюють її солідність і презентабельність, що характерно для преміального флагманського позашляховика. Широка, вражаюча каскадна решітка радіатору, дворівневі світлодіодні фари, з’єднані вертикальними смугами світлодіодних денних ходових вогнів, рельєфний капот, атлетичні колісні арки, потужний профіль з виразними задніми стійками, потужна задня оптика, наявність розділеного на дві секції панорамного даху складають цілісний образ преміального SUV від Hyundai.

Новий флагман Hyundai оснащується дизельним 2.2 літровим турбомотором CRDi потужністю 200 к.с. або бензиновим 3.8 літровим двигуном потужністю 295 к.с. Обидва силові агрегати взаємодіють з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач Shift-by-wire з керуванням кнопками, особливість якої – автоматичний перехід в паркувальний режим після відкриття однієї з дверей або вимкненні двигуна.

Hyundai Le Fil Rouge: Чуттєва спортивність

 

Створивши новий стиль дизайну «Sensuous Sportiness», компанія Hyundai Motor зробила вагомий крок у пошуках ідеальної гармонії емоцій і функціональності. Першою моделлю, створеною відповідно до нових стилістичних канонів марки, став концепт Le Fil Rouge, який втілює новітній підхід бренду до дизайну: тема «Чуттєва спортивність» стане основним акцентом в стилістиці майбутніх автомобілів Hyundai, від седанів до позашляховиків. Нова тема має на меті створити емоційну цінність і привнести інстинктивну красу в автомобілі Hyundai. Саме цей інноваційний підхід сподобався журі конкурсу iF Design Awards, які присудили перемогу концепту Le Fil Rouge.

Hyundai у конкурсі iF Design Awards: усі переможці

Конкурс iF Design Awards – це одна з найважливіших міжнародних премій в галузі дизайну. Логотип iF Design Awards є своєрідним знаком якості, що присвоюється продукту, який відповідає найвищим вимогам, які висуваються експертами до стилістики автомобілів. До цього компанія Hyundai Motor чотири рази удостоювалася високих нагород конкурсу: у 2015 році нагороду отримала модель Hyundai i20, у 2016 – Hyundai Tucson, у 2017 – Hyundai i30, а у 2018 році перемогу святкували моделі Kona та i30 Fastback. Цей успіх підтверджує прихильність компанії створенню автомобілів з унікальним дизайном, які відповідають потребам сучасних покупців.

 

Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» – офіційний дистриб’ютор автомобілів всесвітньо відомого бренду HYUNDAI в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.